woo-woo Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Å.... så slitsomt.. jeg hoster HELE tiden.. var hos legen.. har virus.. så fikk ikke antibiotika.. Noen som har noe tips om hvordan jeg kan dempe hosten???? Reseptfri hostesaft og te hjelper ikke
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Skulle ønske jeg visste:0) Men - god bedring!
Solskinnsjenta Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Kaldt vann kan virke, hvis du hoster fordi det klør i halsen. Du kan også prøve varmt vann med sitron og honning. Dette hjelper hvis du er sår i halsen. Hvis du har slim ville jeg droppet honningen og bare hatt varmt vann med sitron. Ikke noe sukker. Hvis du ikke har slim, kan du også høre med legen om det er noe hostedempende tabletter du kan ta. Ellers må du ha god bedring. Det er slitsomt å gå rundt og hoste slik!
mamma til Rinde,Luna og Storm Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 på meg hjelper det å ta ei t-skje med ren honning å smatte på.. også syntes jeg honning er super godt så det er ikke den verste kuren...=)
koglu Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Mentoldrops/pastiller hjelper mot tørrhoste på meg fordi det demper irritasjonen. Du kan jo prøve. Ellers må den bare ris av seg dessverre.. Tigerbalsam på brystet hjelper også... God bedring
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Har hørt mange som har smurt mentholatum under føttene når de skal sove! Dette skal visst hjelpe..
Tredjegull Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Har du prøvd KanJang. Den er kjempe bra synes jeg. Fås på helsekosten. Her i huset bruker både store å små denne ved behov. Og den hjelper virkelig:-)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2007 #8 Skrevet 22. februar 2007 Hei. Du må smøre et tynnt lag med mentulatum under føttene,kjøpes på apoteket,koster ikke mer enn ca.50 kr tror jeg.Det virker noe helt vanvittig... Lykke til!! Ps:Gi tilbakemelling på hvordan det var hvis du prøver det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå