goldielocks Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 alle sier jeg har liten mage, i forhold til tiden som har gått, til å med min JM. Jeg er 27+3. Hva synes dere? jeg kjenner ingen som er gravid, og har ikke noe å sammen ligne med....
Luni82 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 får ikke opp noe bilde av magen din jeg Har ganske liten mage selv, så det blir artig å sammenligne. Er i uke 26 nå....har ikke lagt ut noe bilde, men skal se om jeg får det til
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Fant ingen magebilde jeg..heter du noe annet enn goldielocks?? Så bare en liten søt gris..
goldielocks Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 mmm det var rart at det ikke var noe bilde der. har akkurat prøved å legge ut et for første gang, da må jeg se om jeg finner ut hva jeg har gjort feil.....
goldielocks Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 der skal det være i orden! ser dere bilde nå?
Love my kidz Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Kjedelig hvis mange sier du har liten mage. Er jo mange faktorer som avgjør hvor stor mage man får. Er man høy og tynn tar det visst mye lengre tid før man får stor mage, fordi da er det mer å strekke seg på. Men er vel mange lave kvinner med forskjellig størrelser på mage, så du trenger sikkert ikke å bekymre deg. Hva sier de på ul da? Kanskje du kunne fått ny ul? Ser ikke noe bilde ennå heller, så jeg snakker helt generelt altså.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 noen men dyptliggende livmor, får ikke så stor mage...
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 hei! ser vi har termin samtidig:) jeg har heller ikke stor mage og dette er mitt tredje svangerskap.har endel mage fra før så det er ikke noen som ser at jeg er gravid..bærer barnet veldig langt nede denne gangen,tror at dette kan være grunnen til manglende mage..men så løenge jeg kjenner at barnet beveger på seg og jeg føler at alt er i orden,stresser jeg ikke med den manglende magen:) kos deg heller med babyen i magen,vi har tross alt ikke så lenge igjen:)
goldielocks Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. februar 2007 søren å jeg får ikke til å vise bilde! pytt pytt. jeg synes magen min er fin og stor nok! jeg selv er bare 160 høy, med antaglihvis mye plass inni meg ) "lille nina" ikke bare har vi termin samtidig men så heter jeg Nina! skal barnet ditt hete det? eller heter du det? hvor i landet bor du? hvor skal du føde? jeg skal på riks.
goldielocks Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2007 glemt å skrive noe til "bluebell" selvom JM. sier at jeg ser liten ut, så er SF målene mine et hakk over det røde streken! rart. men som det skrives her, man har forskjellige plass inni seg. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå