Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 http://www.finnmarkdagblad.no/nyheter/article2598144.ece hun må jo ha gjort noe fryktelig galt
♥sjiga♥ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 vel jeg ville også gått til angrep og noen villefrata meg min baby. med debb og klør. jeg forstår jo imidlertid at politiet ble tilkaldt når barneværnet har tatt denne avgjørelsen og moren nekter å gi fra seg barnet. det er en vond situasjon jeg ikke unner noen. og jeg har problemer med å forstå at barneværnet allerede før fødsel kan ta en slik avgjørelse. med mindre damen har barn som har blitt tatt tidligere, eller hun har en psykisk lidelse som hun lider under som gjør at hun ikke er i stand til å ivareta barnets behov. eller narkotikaol. men likevel dette må være ganske alvorlig for at de skal fatte dette vedtaket før fødsel. stortsett arbeider barneværnet for at barna skal få bli og heller foreldrene skal få hjelp i eget hjem. noe jeg ser at ikke altid er det beste det heller. mange barn som lider under det. men likevel virkelig en horibel situasjon og forstår også morens frustrasjon jeg ville nok handlet i desperasjon jeg å.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Fy faen som jeg hadde slått og sparka hvis noen skulle ha tatt snulla mi! Sitter her og gråter for jeg ser for meg at noen skal gjøre det...så jeg skjønner godt hennes reaksjon. Hvis hun var en så stor fare for babyen så hadde den vel blitt tatt fra henne like etter at den ble født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå