Gå til innhold

Synst du samboeren/mannen din er kjekk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes han er helt fantastisk! Deilig mannebein;) Hehe...

Han er like høy som meg, mørk blå øyne, brunt helt kort hår (1 cm). fyldige gode kysselepper, deiligste, mykeste huden i verden. Masse fine tattoveringer osv osv...

Skrevet

Ja, vil jo ikke ha en mann som ikke er kjekk. Men alle er kanskje ikke enige om det, men DET bryr ikke meg.

Skrevet

Ja, han er en real kjekkas :P

Han har langt hår, ca 10 cm nedenfor skuldrene, lyst med litt rødskjær i, ikke mye.

"flippskjegg" (bukkeskjegg)

Et smilehull, så søtt atte.

Han er 184 høy (jeg er 159)

Har litt ekstra som gjør ham myk og god.

Skrevet

har ingen samboer, hadde en kjæreste for noen år siden og han "sitat fra mamma": er ingen blomme. Men han var en helt utrolig fyr, masse sjarm, glimt i øyet, bra humor og en deilig kropp :)

nå er jeg "på dealern" med en annen kar, og han er creme de la creme! Høy, mørk og helt utrolig kjekk! er en eks dette (12 år siden), men han har bare blitt bedre med alderen gitt!

Skrevet

Fineste, flotteste, deiligste mannen i hele verden:) mmmm;)

Skrevet

Joda, han var da kjekk - men ikke like kjekk som min! ;-)

Min kjæreste er 190 cm.

Har et veldig pent ansikt.

Slank. Trener ikke, men har en (nesten irriterende) vedlikeholdsfri kropp!

Han har lite hår: Er skallet, og der det er hår, er det ca 2 mm langt. Heldigvis kler han å være hårløs.

Men mest av alt er han lynsmart, omsorgsfull og oppofrende, sosial og full av humor.

Skrevet

ja jeg syntes han er kjekk. men vetr at hverken jeg eller han er noe glansbilde.

Skrevet

JA det er han :o)

Tjukt mørkt hår, knall blå øyer, fyldige myke lepper, kraftig hake, 190 høy, slank og veltrent.

Men....det viktigste er at han utrolig nok bare er enda nydeligere inni :o))

Skrevet

var kjekk da jeg traff han og har bare blitt kjekkere og kjekkere jo lengre vi har vært i lag:)

Skrevet

Jepp,han er en skikkelig smukkas:)Høy,mørk,dådyr-øyne og herlig munn:)Verdens beste,utenom lillegull da;)

Skrevet

Ja definitivt kjekkest i hele verden! Han er 190cm, har lyst helt kort hår, isblå øyne, hvite helt rette tenner og masse gigantiske muskler! Digg rett og slett ha ha.

Skrevet

Rå kjekk er han :) Mørk brunt hår, nydelige klare blå øyne, penste smilet i verden, deilig kropp.. Ahhh, sikler bare ved tanken jeg :)

Skrevet

Ja,han er kjekk :)

1.83cm

Kraftig/bredskuldra

5tatoveringer

Mørk

Sexy :0)

Skrevet

Klart han er kjekk! Mørkt hår, knallgrønne øyne og masse muskler. :D

Blir litt fnisete nå, kjenner jeg.

Skrevet

Selvfølgelig en kjekkas =)

Høyere enn meg i hvert fall, mørkt hår m/lyse striper og stæsja. Blå skjønne øyne! Mørke øyebryn og vipper.

*yum*

Skrevet

Ja han er skikkelig sexy:)

Skrevet

JA, han er fineste og kjekkeste mannen jeg vet om og snilleste :)

Skrevet

Oh yeah!! Han kan minne litt om Kristian Ødegård, så da kan dere jo tenke dere!

Er stolt når vi er ute sammen liksom ;-)

Skrevet

Ikke bare kjekk, men sexy ;) Tenner 100% på ham.. *namm* hehe..

Høy, mellomblond, veldig "karslig" - brede skuldre, sterke hender, fremhevede kjever :D

Skrevet

Jaaaaaa! Verdens deiligste! Og bibben ligner på pappa, det gjør ham jo enda finere...

Han kan minne om Christopher Walken som ung, sexy men mye penere.

Yum-Yum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...