Gå til innhold

Noen her som ikke har vært "uttpå"enda??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har ikke jeg. Har ikke barnevakt eller ikke noen til å passe snuppa mi, litt frustrerende.

Nå tenker jeg ikke bare på fest, men middag med mannen uten barn ect..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har vært ute 1 kveld på middag med mannen...snupp er 19 mnd. :)

Skrevet

Ikke jeg heller. Har vært borte fra gutten min på 17 mnd kun ei natt, det var da han ble storebror.

Skrevet

Nope. Har vært borte mange kvelder, slik at hun har vært alene med pappaen, men aldri vært borte over natta. 19 mnd, men vi har ikke familie i nærheten - så da har det ikke blitt overnattingsbesøk enda, selv om hun jo er "stor nok".

For meg har det overraskende nok ikke vært noe stort savn, men føler nå at det begynner å bli på tide med litt mer enn et par timer for seg selv! Vanskelig når familien bor langt borte, men planlegger nå helgetur til en venninne en _hel_ flytur unna, så det blir bra :-)

Skrevet

Jeg og mannen var på et halvt vorspiel sammen i desember.... Også var vi en tur på tusenfryd en dag. Ellers har vi ikke hatt noe barnevakt... Men det er fordi vi bor så langt unna familie, og fordi vi føler at ingen her vi bor nå kjenner tulla godt nok til å passe henne.... Men snart skal vi flytte, og da blir det forhåpentligvis litt mer...:) Hadde vært koselig med en helaften med middag og kino og en liten tur på pub...:)

Skrevet

Skal være borte fra jenta vår på 15mnd for første gang neste helg. Skummelt! Gruer meg til det. Vi har ikke besteforeldre i nærheten, så vi har vært ute med mannen bare to ganger. Har aldri vært et problem før, men begynner å føle at vi trenger litt tid for hverandre med mannen min nå...

Skrevet

Jeg var på storbytur med ei venninne da minsten var 6,5 mnd. Var borte fra henne i 4 dager. Hun var hjemme med pappaen sin og ble passet litt av mormoren sin. Gikk helt fint, det. Men jeg savnet dem jo forferdelig mye, da.. Det var deilig å komme seg bort litt, og deilig å komme hjem igjen. Da hun så meg igjen strålte ansiktet hennes og hun begynte å le skikkelig. Hun holdt på å le seg ihjel.

Vi har hatt mye barnevakt for begge barna våre, for vi har så mye familie rundt oss som alltid stiller opp. De maser faktisk om å få passe dem. Det er godt å komme seg bort og finne på noe uten barn også. Uten at man skal bli beskyldt for å ikke bry seg om barna sine.

Fornøyde foreldre gir fornøyde barn.

Skrevet

Åh jaaaa! Har ikke mye barnevaktmuligheter, men vi prøver innimellom da. Ellers så hadde jeg en helgetur til en storby med en venninne. Fy flate- det var deilig!!!!!!! Anbefales.

Skrevet

Hei.

Vi har ikke vært ofte ute siden vi fikk lillemann, men en 3-4 ganger.

det har gått helt greit.

Min far passer ham når vi spør, han er bare så omsorgsfull.

Mamma sa mens jeg gikk gravid at hun skulle stille opp, men hun orker ikke.. Så vi ble litt overrasket når pappa slo til i steden som den "super morfaren". Blir helt rørt av å se hvor flink han er..og hvor god kontakt han har med vår lille sønn.

Han har også passet sønnen min når jeg har vært på ukentlige kurs, ca 1 time. Kjekt å vende seg til det og for at de skulle bli kjent.

Forholdet har bare så godt av å få litt kjæreste tid sammen - anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...