Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Syns Teodor og hans små venner fortjener et karneval de også, så til uken skal vi arrangere karneval hjemme hos oss 3 små gutter og 2 små jenter, blir gøy Skal lage masse godt for store og små, og pynte litt, gleder meg iiiiih Teodor skal forresten være en liten kanin
Jente89 ♥ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 åhh.. jeg vil også være med på karnevall..
Jente89 ♥ Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Det e jo laaaangt fra trondheim jo.. eller egentli ikke men når man skal med buss sånt så er det ett stykke..
Hogne&Anneli Skrevet 28. februar 2007 #5 Skrevet 28. februar 2007 Takker for et morsomt karneval, Junistjerne & Teodor!:-) Lille Kaptein Sabeltan STOR koste seg, og ligger som en slakt i senga si nå..he he. Får finne på noe slikt senere også. Hva med pysjamas-party? Bad-taste party...? Det hadde jo vært gøy! Cathrine & jeg skal forresten ta sol i morgen kveld. Skal du være med? *klem*
Gjest Skrevet 28. februar 2007 #6 Skrevet 28. februar 2007 Takk for det da snuppa Teodor nyter stillheten, hehe Vi må finne på noe mer til småtassene våre ja Trenger ikke sol, har da nettopp vært i syden, bra med skille enda ( les : har ikke råd ) *klem* ps : legger ut bilder på hjemmesiden straks!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå