Gå til innhold

Tror jenta mi har 4 brystvorter :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var akkurat på badet å skiftet på jenta mi, da oppdaget jeg en rar ting under den høyre brstvorten hennes som lignet på en ny brystvorte... og på nøyaktig det samme stedet på den andre siden så det ut som om det var en til på vei. Er skikkelig redd nå, har aldri sett dette før.. og vet heller ingenting om det... blir veldig glad hvis noen kan svare meg på dette.. hun er forresten 10 mnd. Er jo litt rart at dette skal dukke opp nå når hun er så gammel. kanskje det kan være noe annet.. vannkopp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, tror jeg ville ringt legen og få undersøkt det. Syns i utgangspunktet det høres rart ut at det skal vokse ut nye brystvorter nå og at hun ikke i så fall er født med flere.

Greit å få det sjekket ut hvis det er noe annet! :-)

Skrevet

Jeg hadde tre brystvorter, frem til jeg var 14.

Fikk fjernet den ene hos legen, tok ca 5 minutter inklusive bedøvelsen så var dn borte.

Det var ikke noe farlig, men veldig sjenerende.

Skrevet

Brystvorter dannes tidlig på fosterstadiet så om de ikke har vært der før er det noe annet..Høres ut som en gåtillegen-sak..:)

Skrevet

Var heldigvis ikke det, sjekket en time senere og da var den borte, var nok bare en knapp som hadde trykket på magen hennes eller en nuppe.. de var jo nede på magen like over navlen så hadde egentlig vært rart om det var en ekstra brystvorte. og som dere over her sier, ekstra brystvorter bli man født med, de kommer nok ikke opp etter 10 mnd... ble lettet nå :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...