♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hvordan er dagene deres? Hvor mange maltider og hva gir dere?? og nar? Har bare lyst a sammenligne litt og kanskje fa noen tips...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Min gutt er straks 8 mnd. Jeg gir mm når han våkner i 6-7-tida. Han sover da gjerne et par timer før neste måltid. Jeg gir ham grøt formiddag og kveld. Har også prøvd litt brødskive med et tykt lag margarin. Har også hatt på leverpostei, prim, skinkeost og fruktmos. Gir vann til. Har prøvd potet- og grønnsakmos med leverpostei til. Det har gått bra. I det siste har jeg prøvd litt mer avanserte middager, men det har ikke vært noen suksess. Gir gjerne litt fruktmos etter grøtmåltidene. Jeg prøver å gi mm etter måltidene, men ofte vil han ikke ha. For tiden synes jeg det er litt vanskelig å avgjøre når jeg skal gi mat og når jeg skal gi pupp. Han vil ha pupp 3-4 ganger om dagen, men gjerne veldig lite i gangen nå. Han er visst i en overgangsfase, der han har begynt å spise mye mer mat (siste uka), og mindre pupp. Han har sluttet å spise mm etter grøten på kvelden - vil ikke ha. Han får tran før han legger seg mellom kl. 18 og 19.
Murmeline Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 litt fruktgrøt på dagtid (ikke hver dag), grønnsakmos til middag, grøt til kvelds (ikke absolutt hver kveld)
candyland Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 min er nettopp fyllt 5mnd. han spiser fra puppen jevnt hver tredje time natt som dag. den siste mnd har han fått en teskje grøtpulver utblandet med mm hver kveld kun for å lære seg å spise med skje egentli. nå får han større porsjoner grøt hver kveld i sekstiden, pluss litt grøt eller grønnsakspure i tolvtiden på dagen. elsker å spise med skje, og i morges ville han knapt ha mm etter grøten... Har i tillegg fått smake fruktpure, banan, leverpostei, men kun litt på fingeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå