Gå til innhold

Oioioi, jeg har funnet vogna jeg har lyst på gitt=D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, kan jeg kjøpe noe annet uten å angre....hehe..

Vognkjøp er bare bare gøy=D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg nysgjerrig altså...

Hvilken vogn er det du har sett deg ut? Fortell, fortell....

Erfaring sier at du nok kommer til å tenke over det dersom du går for en annen vogn enn den du har "forelsket" deg i...

Eller du kan gjøre som et impulsivt dog innbillt gjennomtenkt phantom...som kjøpte vognen hun hadde mest lyst på, argumenterte som en gud for gemalen, og fikk gjennomslag...for deretter å ertes for alle de upraktiske tingene ved vognen, og etterhvert innse at kjøpet var nok mer styrt av design og farge impulser, enn av praktiske vurderinger...jaja...den er da rød og gild....

Skrevet

Denne er også rød og gild, *sukk*

Det er en brio dobbel wave, rett og slett en tvillingkombivogn, kjempefin!!!! Kan bare dra håndtaket over for å skifte kjøreretning, så lett og flott..

Og jeg synes den er veldig fin! Jeg elsker gode vogner, for da kan man gå lange turer, og ungene har det kjekt, kan sove ved behov osv...Og at den ser bra ut, det er da et stort pluss, hehe.

Den tvillingvogna vi har kneler litt kan man si, eller, hehe, det vet du jo, hehe.....

Skrevet

Hmm..jeg trodde du hadde funnet en perfekt vogn til lille prinsessen...*ler*

Jeg skjønner at du ønsker deg ny tvillingvogn, med tanke på eventuelle dagbarn...Det gikk meg ikke helt hus forbi at den dere var på tur med sist begynner å synge på siste verset...*ler*

Jeg ville spart de pengene om det bare er for guttenes del...for når våren kommer vil de kanskje ha kul sykkel fremfor vogn når dere skal på tur..*smiler*

Skrevet

få se link da du :-)

ikke det at jeg har tvillinger altså, men fine vogner gjør enhver mor glad!

Men du.... har du kjøpt den?

for jeg har en helt ny briovogn kjøpt til lille babyen, og jeg re ikke fornøyd... understellet er drit!

Skrevet

Hehe, selv for noen uker kan jeg nok ikke bruke den vognen noe særlig...

Og han lillegutten har hatt en del vondter i beina, er bedre nå, men var nødt til å finne frem igjen tvillingvognen i høst for det gikk vannvittig tregt, hehe.

Og etter noen år med tvillingvogn blir man vant med plassen, hehe.

Men først og fremst er det for våren/forsommeren da....faktisk, hehe.

Gleder meg=D=D=D

Sykkel blir det nok uansett, hehe. Men han har forøvrig en...

Ja, jeg er nok litt håpløs med vogner, men jeg bruker ikke masse penger på triller, hehe, for jeg vet jeg ikke kommer meg ut av gården uansett, hehe.

Skrevet

Jeg har helt rød vogn og den fantes ikke i det hele tatt

ha ha ha ha..... de sier det som passer dem best!

Dritfin vogn god å trille og alt, men altså knirk knirk... boink umuliig å ta ta av sittedelen etc .... bar spør gummis, hun har fått oppleve det!

:-)

Skrevet

Hæ??

Hvilken vogn har du?

jeg har brio kombi, sprotsvogn/trille, litt eldre kombi og da den snart pensjonerte tvillingtrillen min. Og jeg skjønner ikke hva du merner, hehe.

Min søster har duo, men er og veldig fornøyd, selv om hun gjerne ville hatt kombi pga vognforlenger osv.

Skrevet

Okeida, da skal jeg ikke være så sinna på brio :-)

vår vogn er rett og slett ikke helt min venn,

men den er god å trille da og det er vel hovedpoenget!

:-)

Skrevet

Trillen jeg har nå er tung, og jeg går med tre unger i vogn på morgenen noen ganger, hehe løper hit og dit.....er blitt bedre nå som jeg har ordnet meg litt, men var tungt med tvillingtrilla i tillegg til den andre.

Men denne er like lett som den vanlige kombien, herlig!!!!

Men skal ikek så veldig mange sværinger opp i den sånn i utgangspunktet nå da, hehe.

Men jeg har gått i butikken for å kjøpe noe annet enn brio de fleste gangene, prøver og greier, titter og synes de er lekre i forhold til de heller kjedelige brioene...men så prøver jeg dem, og er solgt, haha.....

Skrevet

Sikkerhet er viktigst, så barnets komfort og så min egen, hehe.

Men utseende på vogna er viktig altså....særlig nå som jeg har den slitne tvillingvognen. Er bedre med den nye kombivogna da ja=D

Men snart, hehe, snart.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...