melkekua™ Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei alle sammen ) Så koselig at dere tenker på meg. Nå er jeg hjemme igjen! Jeg kom meg til legevakta, tok blodprøve som viste at jeg hadde crp på 99 (normalen er visst under 10 eller noe sånt?)....så jeg ble direkte innlagt på Aker sykehus. Når jeg kom dit var crp på over 100.... de tok masse prøver, men fant ikke ut noe. Fikk ligge der over natta til obsersvasjon (hadde skikkelig med smerter så jeg fikk en innsovningspille for natten). Jeg begynte jo med influensa om fredagen, så det kan ha vært den som har laga et helvete for kroppen. Fikk i alle fall mye intravenøst. Crp lå på 70 idag så da ble jeg skrevet ut. Formen er bedre men fortsatt uggen. Hvis smertene kommer tilbake skal vi dra direkte til sykehuset og ikke til legevakta. Har klart å få i meg mat idag så det er jo et godt tegn. Klem til alle dere som har tenkt på meg )
Dodlimammatil2 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 oisann! godt at du er på bedringeens vei da, er ganske mye m så høy crp... jeg pleier få penicilin for halsbetennelsene mine når jeg har over 20-25 i crp... godt at matlysten er kommet da, det er som regel et godt tegn :-) Håper ting ordner seg for deg :-D
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Det var godt og høre at du er komt deg :-) God bedring!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Hei Emblamamma Ser du har vært innom på Aker Der jeg jobber det God bedring
2 fine små Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Huffa meg, hørtes ikke morsomt ut, men godt å komme inn og få tatt prøver og finne ut av ting. Håper du kommer deg, synes du har mye bra å melde her inne, så må ikke blir for syk nå da, i hvert fall ikke for lenge! =o)) Hva er crp forresten? Det vet ikke jeg... God bedring.
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Crp er "hurtigsenkning". Dvs en blodprøve som viser om man har en bakteriell infeksjon i kroppen
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Eeeek - tenkte jeg da jeg så den overskriften - må innrømme jeg har vært litt bekymret for deg i dag! Bra at det høres ut som om ting er litt på retur - håper familien gir deg mulighet til å slappe av og komme deg... og gi deg litt ekstra stell og synlig kjærlighet ;o) Mange klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå