bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 har hatt skikkelig vondt i magen i dag. nedenfor navelen. som om noen vrir en kniv der. er det ok? eller skal jeg kontakte lege? er 17+0 i dag
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 litt vanskelig å si, ettersom en ikke kan føle andre menneskers smerte.. jeg vil tro det er normalt, jeg har hatt mange slike stikkende/sviende smerter som stort sett har vært ligamentbånd.. men er du i tvil, er det jo ikke noe i veien for å ringe legen, og så høre om du skal ta deg en tur, eller om det ikke er noe å bekymre seg for! lykke til:)
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 ok. ser ut til at det har gitt seg nå. men kjentes ut som om det satt i livmoren el lign. takk for hjelpen
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg også noe sånt en gang, og det var nok bare noe som strakk seg.. Klarte ikke å stå oppreist og det var innmari vondt, men plutselig gikk det over
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Opplevde det samme, skikkelig ekkel smerte, måtte bare legge meg nedpå en stund, men så var det borte... Har i ettertid opplevd å få slik smerte også rett gjennom navlen og det forsvinner fort.. Men det er ekkelt når det står på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå