Gå til innhold

Noen andre som har syke drømmer ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann .... ;)

Etter jeg ble gravid har jeg begynnt og få merkelige drømmer hehe ..

Det jeg drømmer om hele tiden er at samboeren min er utro hele tiden hehe oxo våkner jeg om morgen mens jeg framdeles tror d er sannt oxo blir jo han sjokka hehe

Han hadde aldri hvert utro så skjønner ikke hvor jeg får det fra .

Er det andre som begynner og drømme sånn når en er gravid ??

Hilsen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror det er hormonene som tuller med hodene våre ja!

Hatt masse psykodrømmer etter jeg ble gravid. en periode var det direkte slitsomt, for da hadde jeg så masse mareritt!!

Så er nok helt normalt ja:)

noen drømmer at de får kattunger i stedenfor baby, noen drømmer om samboer eller kjærste, noen drømmer om voldtekter og overfall, noen drømmer om atomkrig(jeg) og noen drømmer om familie eller venner..

Skrevet

he he ja det skal ikke være enkelt nei ... HAr heldigvis ikke hatt noe mareritt eller sånn .Håper ikke det kommer heller:/

Begynnte liksom og lure litt om det var normalt for hakke hvert så fæl til og drømme før og ivertfall ikke om utroskap og slikt hehe ... Merkelige greier hehe

men takk for svar fra dg .. ;)

Skrevet

Jeg og har helt syke drømmer! Er slitsomt i lengden! Det verste med mine drømmer er at de er så virkelige. Har trodd jeg har ordnet det ene og det andre, for jeg har drømt det, og det har endt med at jeg har "glemt" det, for det er jo allerede gjort idrømmen. Vanskelig å skille mellom drøm og virkelighet! Drømmer helt absurde ting! I tillegg kommer disse sinnsyke fantasidrømmene og marerittene. Men babyen, den drømmer jeg aldri om:(

Skrevet

haha =) jeg og drømte at samboeren min var utro, så våknet jeg av at han hadde lagt armen rundt meg, og da ble jeg dritforbanna for at han kunne holde rundt meg å late som ingenting når han nettopp hadde blitt fersket med en annen dame... skjønn det den som vil, sambo skjønter ikke no iallefall =P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...