Gå til innhold

November: Han vil sove med noe tett intill ansiktet.


TKH71 & Halvor :-)

Anbefalte innlegg

Sønnen min vil gjerne ha noe over/intill ansiktet når han sover. Tenkte først litt på at luften ikke ble byttet ut, men nå har han fått en babypute på ene siden og en stor sammenbrettet frottéklut på andre siden. Da roer han seg. Han vrir hodet helt innenunder kluten. Er det flere med babyer som liker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selma er sånn hun også. Vi samsover - så hun har en brettet dyne på den ene siden og min pute på den andre. Jo tettere inntil hodet hennes alt kommer, jo fortere sovner hun. Trekker det litt bort når hun har sovnet, så det ikke blir for tett luft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, småen min liker å ha klut opp til fjeset når han skal sove. jeg har klut over puten hans, og den tar han selv tak i, og tar den mot ansiktet sitt. når han har sovnet, tar jeg den litt vekk..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minstemann vår vil også ha noe inntil ansiktet når han sover. Har en koseklut og kosebamse i senga, også en koseklut i kurven. Fungerer veldig fint og han sovner ikke før han har alt klart liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Vi har et helseteppe tullet til ei pølse som ligger rundt hodet hans. Hvis han ikke har noe rundt hodet så vrikker han seg rundt i senga til han til slutt finner noe han kan ha hodet tett inntil! :) Som oftest meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er d her å... Litja sovner ikke hvis hun ikke får en koseklut å sovne sammen med. Er så søtt å se på når hun ligger å koser med den=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...