Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 sitter her og aner fred og ingen fare.også bare begynner det å renne.... og det blør masse:s føler at jeg blør meg ihjel...vet jo at jeg ikke gjør det da..men alikevell... hva gjør dere for å få det til å slutte å blø?
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 unngå å snyte deg/pelle deg i nesen! hehe dersom du bruker nesespray, dropp det! (salt er ok) Som regel blør man jo ikke så mye at det er farlig da, men blir det plagsomt, kan du brenne blodårene. Er samme årsak til neseblod som til feks blødninger fra skjeden. slimhinner osv. Veldig lett når du er gravid. Jeg har selv blødd to ganger neseblod, og like overraskende begge to! Og det er omtrent en dobling av antall ganger jeg noensinne har blødd, så prosentvis er det mye;) hehe..
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har også hatt mye av dette. Har vært tett i nasen spesiellt om natta. Og har hatt mye sår i nesen, store skorper. Og hver gang jeg snyter meg så begynner jeg å blø.. Det er lett å si at vi ikke skal snyte meg, men jeg MÅ, må jo puste også! Sånn har det nå vært i over en mnd. Men nå har det begynt å letta litt. (25+6)
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 salt tetter sår da, så om du sliter så mye med nesblod ville jeg brukt saltvannsløsning for å klare opp,, men det har du kanskje allerede gjort?
enlitenpågang Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Dette kommer av at blodmengden i kroppen øker under svangerskapet, så sjøre blodårer lett kan briste (som i nesen). Er nok ikke noe å gjøre med det annet enn å la nesen være i fred.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Blør ikke neseblod akkurat, men hver gang jeg snyter meg er det blod litt blod...Jeg må også snyte meg...Er vel såkalt svangerskapsforkjølelse jeg har fått...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå