TaMegBar Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Moren min fortalte meg denne historien, det skjedde på den tiden da man ikke var så opplyst om sikring av barn i bil og da mange barn satt løse under kjøreturen. Hun hadde plassert søsteren (7) min og sønnen til en venninne (8) i baksetet og var på vei hjem fra butikken. Ungene var glade og fornøyde, de hadde fått hver sin godterpose og satt og skravlet i vei mens de gomlet av hjertens lyst. De kom til et kryss og idet hun svingte ble samtalen mellom barna brått klippet av. Moren min ragerte vel ikke så mye på det, men etter ca 15 sekunder kommer det likegyldig fra gutten i baksetet: -Mona datt av... Moren min snudde seg, og jo så sannelig: I baksetet satt bare gutten med et likegyldig blikk og en svær tyggis i munnen, mens min søsters sete var tomt, døra var bare litt åpen. Hun snur jo såklart bilen med en gang for å lete etter Mona, og hun var livredd. Hun kommer til krysset der ungen falt ut av bilen, og der sitter hun, midt i krysset gråtende og fortvilt mens hun plukker opp godteret som falt ut av posen i fallet. Hun hadde blitt skremt, men det verste var jo det med godteret...
*~2barnsmamma~* Skrevet 25. februar 2007 #2 Skrevet 25. februar 2007 Ååå guuud....jeg ler så jeg nesten tisser på meg!=D
babygullz <3 vilde Skrevet 3. mars 2007 #3 Skrevet 3. mars 2007 hhahah....herreguuud..skummelt da..men fader...bra det med godtet som datt av kommer til å huske meg en gang jeg falt på havet når jg var en ca 8 år mens jeg spiste Lion...mamma sa hun så bare en hånd med en sjokolade i som duppet i bølgene..
Line80&Lukas8mai08 Skrevet 29. mars 2008 #4 Skrevet 29. mars 2008 heehee:P flirte så jeg begynte å grine:P hysterisk artige greier!!
1, 2, 3!!! Skrevet 7. april 2008 #5 Skrevet 7. april 2008 Hehehehe!!! -Mona datt av... Etter 15 sekunder... Flirer høyt for meg selv nå, så tårene renner!!! Hehehe!!! Bra jeg sitter alene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå