Gå til innhold

*Drømmer om skikkelig kjæreste-tur*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har såå lyst på skikkelig kosetur med sambo før den lille kommer. Tenker på det hver eneste dag. Det hadde vært så godt å dratt bort noen dager, bare vi to, for å kose oss skikkelig som kjærester. Bare tenke på hverandre, og pleie kjærligheta.

Jeg tenker på at det er ikke så lenge til babyen kommer, og da blir det jo travelt nok. Sambo driver butikk, så han er jo så travellt opptatt fra morgen til kveld hele uka igjennom, med kunder og oppdrag. Og når han ikke er på jobb, så tenker han jobb hele tida fordi der er så mye å gjøre.

I tillegg så driver vi å pusser opp huset, der vi må ha kjøkken og skikkelig soverom til den lille kommer. Så egentlig så har vi jo ikke tid til å reise bort da.. *sukk*

***Drømmer meg bort*' Om det bare hadde vært til en campinghytte i sverige, bare det hadde vært så godt**

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg drømmer med deg:)

Har fryktelig lyst til å være bare meg og han sammen i noen dager...gjerne i varmere strøk...

Blir nok en stund til drømmen går i oppfyllelse, for vi har ikke råd fordi vi bygger hus...sukk..

Får ta en ferie sammen i huset vårt når det står ferdig isteden og prøve ut alle rommene..hihi:)

Skrevet

huff.. kjenner meg igjen!

PLutselig fikk jeg en sånn gråterie her jeg, for noen uker siden..

"jeg vil til sydeeeeen"

har bare vært på sydenferie en gang vi, og det var bryllupsreisa vår.. en deilig tur med bare oss selv å tenke på..

men som mannen min sier; vi kan da ta det igjen seinere, og det blir jo kjempekos å reise med barn også! Da har vi en unnskyldning for å gjøre alle sånne ting som vi er for voksne til, men fortsatt syns er gøy...

og så kan vi kanskje ha med et vennepar, og så kan vi evnt veksle på å passe barn innimellom så en kan få ha litt alenetid som bare kjærster også.. tror det blir fint:)

Kanskje du kan lage kjærstetid hjemme? Feks tenne lys på badet, og lage minispa? Gå ut på restaurant en dag? Avtale at denne helgen skal vi koble helt ut?

Evnt så kanskje dere kan få "låne" leiligheten til noen venner eller familie en helg de er bort, og dra på ferie dit?

Vi får låne leiligheten til svigers, ettersom de ikke bor i norge.. det er skikkelig deilig.. ingen av våre ting her, bare det vi har i kofferten.. så blir litt som å reise på ferie, selvom det ikke er veldig langt unna:)

Skrevet

Ja det fikk jeg også, her en dag satt jeg å kikka på bilder fra sydenferien vi var på for 2 år siden. Vi kosa oss sånn. Og vi må nesten gjøre det slik, reise så langt bort for at sambo skal koble helt fra jobben. Fordi kunder ringer sambo hele tiden og skal ha noe fiksa, eller at de kommer hjem til oss. Så vi greier liksom ikke å koble av her hjemme.

Og dessuten med huset slik som det er. Alt er et stort oppussingsprosjekt nå, der bare stua er delvis ferdig, så går det ikke an å bare ta en helg her hjemme med bare oss to. *sukk* For da kommer jo folk hele tiden og skal hjelpe, samtidlig som vi ser alt som må gjøres.

Men som du sier, at vi kan reise til syden senere, med barn, og sammen med et annet vennepar med unger kanskje. Det blir jo sikkert koselig. Men det er jo ikke nå!!;) Vil boooooort!!!:P

Skrevet

Vi skal på kjæreste-tur i mai - bare meg og samboer. Tobias skal være hos besteforeldrene sine. Vi skal en uke til Gran Canaria, Anfi del Mar - så det blir deilig:o) Gleder meg masse:o)))

Skrevet

Vi skal på to kjærlighetsturer:)

Først en helg til Stockholm og så en helg til London (kombinert julegave og bursdagsgave til min kjære fra meg). Vi gleder oss masse. Blir jo liksom sommerferien for oss dette. Blir ikke no særlig reising da, bare late dager i båten på fjorden.

I tillegg har vi tilgang på ei hytte på Trysil, håper vi får brukt den litt også. Men den er under utbygging og det tar sin tid. Har hvertfall planer om endel langhelger med laptopen i bagasjen når nurket kommer:)

Skrevet

Vi skal på kjærestetur til Paris neste uke :) Gleder meg veldig. det var julegaven vår til hverandre. 4 dager i Paris :) Gud som jeg gleder meg... bare oss..ingen sofa eller tv.. ikke no stress.

Vi skal bare gjøre gode deilige kjæreste ting.. holde hånd.. nuss og kose :)

(Håper kvalmen slipper taket helt!!!)

Noen som har Paris tips.. så tar vi dem imot med stor takk :)

Skrevet

Jeg og mannen min har også drømt om kjærestetur lenge nå... jeg tør ikke reise så langt unna, så vi tenker å ta båten til danmark og sove på hotell i 2-3 netter i københavn.. mmm... ikke så dyrt, men like koselig...

drømmer masse om syden sol og varme om dagen jeg å.... er så lei vinter å brrrrr....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...