Gå til innhold

Imorgen skal jeg i retten.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Risikerer 24 dager i fengsel for promillekjøring med diverse stoffer. Promillen ble beregnet til mellom 1-1,5. Pluss ett par andre småsaker.

 

Noen som vet hvor stor sannsynlighet jeg har for å bli fengslet? Når jeg var på glattcella og prata med politi for å slippe ut/skrive under papirer så sa han at jeg antageligvis ikke måtte i fengsel, men er litt beskymret uannsett. Har brukt de siste 7 mnd på å komme meg unna feil miljø og føler jeg har lykkes med det. Fengsel ville blitt ett enormt tilbakesteg. Litt smånervøs, har ikke advokat heller, har ikke rett på det og har rett og slett ikke råd. Da får jeg heller sone.

 

Noen som har vært borti lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan dere legge inn ris, ros, tips eller ønsker dere har om Barnimagen, DinBaby og BarnetMitt. Vi leser alle innlegg, men beregn noe ventetid på svar. Vi svarer også bare en gang pr hoved innlegg. Vi ønsker å ha en stor takhøyde her på sidene, derfor vil en del av dere alltid være uenige i våre avgjørelser på hva vi velger å slette. Men når det er trakassering av personer og nick vil vi gjerne ha beskjed slik at vi kan slette disse innleggene. Det er heller ikke lov med kjøp og salg på sidene.

 

 

Mene, for å svare så aner jeg ikke. De jeg vet som har blitt tatt for promillekjøring har mista lappen i to år og fått 21 dagers fengsel og en bot (en brutto mnds.lønn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...