Gå til innhold

Vondt hele tiden....


line-82

Anbefalte innlegg

Jeg går med kynnere og tullerier døgnet rundt, men ingen ting skjer!Hadde termin 16.februar, og har i dag fullført 41 uker.Noen andre som kjenner som meg?Det er rimelig slitsomt å gå sånn, gjør alt jeg kan for å ikke stresse, så jeg prøver å gjøre noe hele tiden slik at jeg ikke går og tenker, men blir halvgal for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Line!

 

Kjenner til problemet...! Kom heim fra sjukehuset tirsdag med verdens skjønnaste frøken og er komt hakket lenger en deg, Kanskje du alt har vore på føden? Begynte med noko dei kalte mase rier med meg forrige onsdag, var på sjukehuset tosdagen og fikk sjekka opp i korleis det låg an, men fekk beskjed om at det var for lite framdrift og måtte ha meir kontinutet i det så blei sendt heim, var på overtidskontroll fredagen - og fekk den "gledelige" beskjeden at det var blitt 4-5 cm åpning!!! Samme kveld var det over og eg har fått meg enda ei hærleg jente! Tidkrevande greier, men vert kvart et sekund- når det er over og resultatet er komt på brystet!!! Super masse lykke til og tvi-tvi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...