Gå til innhold

Far svarer mor heter dette forumet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så lite mannfolk her at kvinnfolka må svare for mannfolka? Bare lurer for då kan jo heile forumet barra legges ned? Syns detta va et ypperlig forum eg, hadde barra mannfolka kunnet svare... Er jo egentlig de vi spør. Hvis vi vil at kvinnfolka skal svare så kan vi jo barra bruka Skravlesida o.l.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm ... far of mor svarer debatten heter det du.. inne på feil side eller?

Skrevet

Hmm... Ja ser det nå, men der du "skroller" deg nedover forumene står det far svarer mor fortsatt... Va kje meininga å kverulere med noen da...

Tilgitt?

Skrevet

Det er sant at det er litt uklart hva forumet egentlig skal være, men jeg synes det fungerer veldig bra slik som nå. Det er hyggelig å kunne hjelpe pikene, og det gjør vi jo så ofte vi kan, men det er også bra at andre piker også kan komme med innspill. Dette er jo det eneste forumet hvor jentene og guttene faktisk kan diskutere sammen. Det må jo være bra!

Så kan man selvsagt diskutere om vi er flinke nok til å svare, men det er annen diskusjon.

Skrevet

Hehe, ikkje for å kikka på dåkke mannfolk da, men litt mer svar fra dere hadde kje vært å forakta.

Skrevet

Det var nå flott. Syns mannfolka her inne burde vise seg mer. Både her på far og mor svarer og andre forum... Ta oss kvinnfolka litt i nakken og jekke oss hormonsprengte kvinnfolk ned litt når krangling og diskusjon står på som verst... hehe. Trengs av og til et mannfolk då ja.

Skrevet

Når jeg leser slikt skjønner jeg hvorfor mannfolk kan bli oppgitte over kvinner innimellom ja... snakker om ansvarsfraskrivelse. Dersom du er så hormonsprengt og oppjekka kan du vel ta litt ansvar for å jekke deg ned selv. Og vær så snill, stå for dine egne problemer. Skjønner at det føles tryggere å blande inn alle andre kvinner, men du modnes av å ta litt ansvar for deg selv og din egen oppførsel etterhvert ;-)

Skrevet

Dersom du er så oppgitt over inlegget her så kan vel du av alle gå forran som et eksempel. Gi et saklig svar og undertegne MED nick og stå for det du sier er vel kanskje en begynnelse?

Skrevet

Ja du står jo for det du sier så. (Regner med at Byggmester bob er ditt virkelige navn? ;-) Jeg ser ikke behovet for å være saklig så lenge noen dømmer alle personer av ett kjønn ut fra hvordan hun selv er. Jeg påstår da ikke at alle andre menn er sure grinebitere om jeg skulle være det selv en dag? Da klarer jeg faktisk å si at JEG er en sur grinebiter i dag :-) Ser du forskjellen?

Skrevet

joda jeg ser forskjellen, men det går an si det på en bedre måte enn det du gjør med og skyte løs en salve på en person som kanskje utrykket seg litt dårlig.

Og nei jeg heter nok ikke byggmester bob.

Svaret mitt var vel heller et generelt utrykk for hvor håpløs jeg syntes den anonym knappen er da den i stor grad brukes til og slenge dritt fra folk som ikke vil vedkjenne seg det de lirer av seg når det passer dem.

Nå skal ikke jeg anklage deg for og være en slik, men det var altså her det sure oppstøtet mitt havnet. :-)

Skrevet

He he, OK :-) Jeg beklager til hun over her hvis det virket som drittslenging. Det var ikke det som var meningen. Det jeg brukte av negative utsagn var jo de hun selv brukte om seg selv (og absolutt alle andre kvinner i samme slengen).

Syns bare den holdninga en del har om at "vi kvinnfolk er så håpløse vi" er så håpløs. Trenger jo ikke menn til å diskriminere når man har kvinner som sier sånt som hun over...

Skrevet

hehe, jaja...

Heila poenget mitt e at eg syns me ser for lite te mannfolka inne på sidene her. E jo på ein måte gravide de og... Og så syns eg det e greit med svar fra det motsatte kjønn innen noen områder.

Va for all del ikkje meininga å snakke nedsettende om kvinner... ja eg har nok av hormoner men synes egentlig eg holder meg ganske så nøytral på BIM. Eg svarer på det eg håper kan hjelpe andre, men akuratt nå så etterlyste eg bare mannfolka... Synes de gjemmer seg litt vekk... Hvis du kikker litt rundt du kjære Anonym så legger du kanskje merke til at eg e ikkje ein av de som holder meg inne på kranglesida f.eks... Synes mange av de innlegga der e ganske så usaklige og barnslige og dessuten liker eg ikkje at de henger ut forskjellige personer....

men om du meinte eg gjekk for langt i dette innlegget her så ska eg heller lene meg tilbake i stolen og observere på avstand det som foregår...

Skrevet

Som sagt, jeg beklager dersom det første innlegget mitt ble for krast, det var ikke vondt ment :-) Hvis du leser gjennom tråden vil du legge merke til at den eneste som har kalt deg hormonell her er deg selv. Har ikke lest noen andre innlegg av deg, og har ikke den fjerneste anelse om hvordan du er. Har kun svart på innlegget ditt, ikke sagt noe om hvordan du er generelt.

Klarer heller ikke å se hvor jeg har bedt deg om ikke å skrive her? Tvert i mot ber jeg deg kun om å snakke på dine egne vegne, i stedet for å "dra med deg" alle andre kvinner. Jeg er helt sikker på at dine tanker og meninger er mer enn verdifulle nok til å stå på egenhånd uten at du trenger å gjemme deg bak "oss kvinner". OK?

Ønsker dere en riktig god helg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...