Nr 2. 31.01.10 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Er det flere her som har små unger somhar fått spysyken? Jenta vår på litt over 7 mnd begynt og spy i går kveld og har fortsatt i dag.liker ikke det helt, men hu er ellers i god for og godt humør. Første gang hu er syk så sånt er ikke noe gøy:( Flere enn oss som har fått den?
Meg og bøllegutta!! Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Om vi har ja. Først storebror. Så jeg. Så mannen og jeg tror lillebror på 1 uke har hatt snev av det samme i kroppen. Gulpet sånn tjukt som luktet spy og var litt urolig et par kvelder.... Jeg er litt slapp og sånn fortsatt, men alle andre er bra.......... Off........ spysyken er ikke moro.... og storebror har diare fortsatt men formen er på topp.... han spydde natt til søndag
Nr 2. 31.01.10 Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 hmmm ja,det der er kjipt er storebror i barnehage? er bare jenta her som har fått det ennå men vi får det vel:(
Meg og bøllegutta!! Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Storebror i barnehage ja : ) men han er den som ble minst syk av omgangs syken for å si det sånn!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå