turbomamma til 3 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei Ett av mine nyttårsforsetter var at jeg skulle være mer aktiv her inne på denne siden. Det er helt opplagt at mange av dere virkelig har funnet "tonen" og er blitt kjempegode venner. Har skjønt at flere av dere også treffes jevnt og trutt. Og de som bor langt unna er med "sjelen". Jeg er inne her og leser nesten hver dag. Men innlegg og svar på innlegg blir det verre med. Med 3 barn, to i småskolen og en baby har jeg rett og slett ikke tid. Alle hverdagens små og store gjøremål tar relativt mye tid. Ser jo at noen av dere svarer på nesten alle innlegg (og det er jo vettuge og fornuftige svar som kommer fra hjertet virker det som og ikke bare noe som er lirt ut av seg for å gi et svar). Vil bare si at jeg synes dere virker som kjempeflotte damer med stort hjerterom og toleranse for det meste. Klem fra
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Tja for min egen del så har jeg og tre barn, to i skolen og en liten som er delvis hjemme og delvis i bh. Jeg sitter her når de er levert/ gått på skole i 20 min, litt på ettermiddagen og som oftest på kvelden. Er ikke i jobb, hadde nok ikke dibbet så mye da nei. Meeen, burde nok heller rydda klær, vasket hus, strøket osv. Urgh, det er jo så kjedelig
Dailis Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Vel, jeg har pcen stående i stua, og løper litt til og fra. Svarer kjapt, ofte med alt for masse feil, hehe. Ikke alltid jeg setter meg ned engang, hehe, må se temmelig dum ut, og veldig avhengig, hehe.... Men jeg leser nok ikke alle innlegg, svarer stort sett på de jeg leser, hehe.
Babyonboard ;-) Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har egentlig ikke tid....................................... hihihihihi Med andre ord; det går hardt utover noe annet ;-)))
Maud Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har ikke tid... egentlig. Tar meg tid rett etter at jeg har kommet på kontoret på morgenen. I stedet for morgenkaffe liksom. Morgenkaffen blir av og til veldig lang ;-) Og så gir jeg meg selv tid etter at barna har lagt seg. I tillegg stjeler jeg meg til noen minutter (eller mange) sånn innimellom når det er mulighet til det. Er enig i at dette er en flott gjeng. Det er derfor det er så vanskelig å holde seg unna
mammaTiL4gutter Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 pcn står i stua,jeg dibber i forbifarten som oftest...men hender jeg setter meg ned,sånn som no,og koser meg ) har sjelden så veldig mange minuter sammenhengende..
brumlemor Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 har heller egentlig ikkje tid, og akkurat no har egdårlig samvittighet for det er tusen vis av andre ting eg skulle ha gjort. Men akkurat no sover brumlen, eldste mann spelar play station og mann ute av huset og då var det so deilig å sitte her med kaffekoppen og surfe litt, mendet går altso på bekostning av husarbeid!!! Men det spring jo ikkje i frå meg....
phantomet Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er nok et litt av og på menneske..i den forstand at jeg enten er veeeldig engasjert, eller så er jeg så opptatt i livet vi lever ellers, at jeg ikke kan avse et øyeblikk... Har skjønt at den beste måten for meg å delta er å svare fortløpende på de innleggene jeg leser, der jeg har noe å komme med. Kan ikke utsette å svare, for da går det i glemmeboken. Jeg opplever å ha truffet flere flotte mennesker her inne, som har fått innflytelse for livet mitt utover det som skjer her på nettet. Det er jeg evig takknemlig for. Kan med hånden på hjertet si at jeg nok har truffet kvinner her inne, som har blitt nære venninner, og som jeg jevnlig priser meg lykkelig for at jeg fikk muligheten til å stifte bekjentskap med. Så lenge korrespondansen her inne er et velkomment pluss i hverdagen er det lett å sette av litt tid til det.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er superaktiv når jeg får satt meg ned i ro og fred innimellom:-) Men jeg har også et liv ved siden av og pc`en står lettilgjengelig på kjøkkenet, så jeg kaster stadige blikk innom når jeg er hjemme:-) Blir til at jeg svarer på en haug innlegg av gangen, nettopp når jeg har litt ro og fred rundt meg:-) Men jeg sitter ikke her hele dagen altså, selv om noen sikkert tror det;-))
dritgrei hei hei! Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er her alltid!!!! hihi men mye kan gjøres samtidig vaskemaskinen går av seg selv, oppvaskmaskinen går av seg selv hybelkaninene formerer seg av seg selv.... mye som går sin gang av seg selv rett og slett så da kan jeg bo her inne ;-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Dibbing med høyrehånda.... alt annet er venstrehåndsarbeid! Neida! Jeg er også litt av og på. Må si det ble mye lettere å stikke innom i ny og ne etter at jeg fikk bærbar PC som for det meste står på kjøkkenet... Men jeg har heller ikke så mye tid til å være her inne. Dessverre, for et er fint å være her!
Karomamma Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 He he, utrolig bra spørsmål!! Tja, tid og tid... Noen ganger er det masse dibbing og andre ganger ikkeno dibbing..... Nå skal det sies at jeg sitter foran PCen det meste av dagen på jobb. Jeg skal egentlig skrive og tenke og lage fornuftige kvartalsplaner, men det er jo myyyyyye gøyere å dibbedibbedibbedibbedibbdibbe....
trebarnsmamma Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 man får jo tid til det man har lyst til. Så forleden denne tråden om stryking av klær, vel der har du noe som jeg ikke har tid til. Jeg er en del innom her og litt på nybaktmamma, og på babyverden. Blir liksom bare en del av dagen, er noen småturer innom mens jeg er på jobb, (mens andre er ute å røyker...)ellers er jeg innom når ungene har lagt seg. Vi har pc på loftet og når lillebror skal legge seg vil han ikke være her oppe alene så da kan mor med god samvittighet sitte i naborommet og dibbe slik at lillebror sovner trygt og godt...
Superlis Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 Nå for tiden har jeg vært dårlig på dibb,mye syke unger og foreldre på besøk...men ellers er jeg litt innom nå og da..maskinen står på og prøver og titte innom:))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå