Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har vært arbeidledig en god stund nå...Får såå dårlig samvittighet.. Men her er ikke jobb til meg på den lille plassem. Siden jeg går mye hjemme blir det mye data og tv titting...Og ikke minst........MATspising. Det er vel det værste..Når jeg har kjørt sønnen i barnehagen, drar jeg hjem sover eller sitter på dataen..Sukk..
anonyminos Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 jeg er også arbeidsledig...har som du, veldig dårlig samvittighet...jeg har søkt på alt som er av jobber, men får ikke "napp"... det værste er vell egentlig folk som tror att jeg ikke gidder å jobbe:(
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Ja, det er det verste...At folk ikke tror jeg gidder..og at jeg bare lever på mannen min:(
Linda med babymagen =) Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Er ikke direkte arbeidsledig, men uføretrygda! Har hatt ulønna arbeid nå en periode, men da jeg ble så dårlig i begynnelsen av svangerskapet har det blitt mindre og mindre jobb her ja!! Så her er det også mye soving, data og tv titting.....og jeg er blitt skikkelig lat!!!=(
#HØYgravid# Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg var arbeidsledig i mitt forrigje svangerskap og fikk arbeidsledighetstrygd. Jeg storkoste meg Jeg tok kurs hos aetat slik jeg hadde noe å gjøre en periode, ikke mange som ønsker å ansette en gravid.Så trente jeg på dagtid. Jeg storkoste meg skikkelig. Det er ikke ofte en er i en slik situasjon,så nyt det og få mest mulig ut av dagene.Gå turer og treff mennesker som en ellers ikke hadde hatt tid til å treffe på dagtid om en hadde hatt jobb. Trening er å anfefale på det sterkeste, da vil du nok også føle deg mye bedre med en gang :-) Kos deg, snart er det travlere dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå