Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Vi er så lite kreative på middager alle tre kan spise. Fiskeboller er vel stort sett det eneste.. ellers får gutten egne glass. Har dere noen gode forslag på mat alle kan spise?
*enfalmawen* Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Dette er noen av de tingene vi lager: Spaghetti og kjøttsaus Pølser i brunsaus Fiskekaker Karbonader Pannekaker Fiskegrateng Wok (uten så mye krydder da) Kjøttkaker Tilbehør vi har er poteter/potetmos, pasta, ris og grønnsaker. Og enten smør eller saus.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Apropos pølser. Kan de spise pølsene med skinnet på? Er så redd for at han skal sette noe i halsen at jeg driver og drar det av...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Moser du maten - har den i food processor etc?
*enfalmawen* Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Det beste er å ta av skinnet ja. Jeg er vant med å ikke spise skinnet selv så. Så moser jeg det bare med gaffel, eller skjærer i små biter som han kan plukke.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Vi spiser middag sammen hver dag. Da har vi: fiskeboller i hvit saus wok kjøttkaker lasagne spagetti og kjøttdeig mosaka pai risengrynsgrøt pizza uncle bens sweet and sour lammelår med gratinerte poteter (isack elsker det:D) pølse, potetstapp/chips kylling gryter av ulike slag ulike typer fisk fiskekaker innbakt fisk fiskepinner fiskesuppe lapskaus kommer ikke på mere nå..men han spiser omtrent alt vi spiser. Noen retter må jeg ta tilsides før jeg salter for mye..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Forresten..Så du lurte på om maten moses. Vi moser noe (fiskeboller, fiskekaker feks.) Men de meste deles opp i biter og blandes sammen. Men det kommer jo selvsagt ann på om ungen er vant til å tygge biter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå