Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Jeg er 18 uker på vei og er fremdeles så trøtt som en sokk! Har bare lyst til å sove hele tiden. Sover på vei til jobb, på vei hjem fra jobb og når jeg kommer hjem. Sånt blir man ikke særlig sprek av, skal jeg love dere :-)

Skulle så ønske jeg hadde overskudd til å gå litt turer og svømme og sånn, men kjære vene...Hadde jeg begitt meg ut i vann nå så hadde jeg sikkert drukna!

Noen som sliter med det samme ( leser så mye om alle som er så flinke til å trene her inne, så jeg får så dårlig samvittighet!) eller som evt har noen lure tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også er kjempetrøtt og "vissen" i hele kroppen, er i uke 21. Hadde gledet meg til å bli full av energi i andre tri, men det har ikke slått til. Ryggen er konstant full av smuler osv pga må hvile meg på kontorgulvet hver dag, og vaskingen her er ikke så bra:-) I fht trening er jeg kjempefornøyd med at jeg orker å gå til jobb hver dag, i tillegg går jeg på yoga for gravide, da får jeg hvilt masse. Men ellers så føler jeg at lista må ligge kjempelavt mht hva jeg kan forvente å orke, livet mitt siden jeg ble gravid har liksom vært jobb og sofa, når jeg da ikke har vært sykmeldt pga konstant oppkast. Ikke for å klage, men jeg for min del føler graviditet er ganske slitsomt selvom det er kjempekoselig og jeg er veldig glad for det!!!

Skrevet

Hehe! Jeg kjenner meg igjen altså. Godt jeg ikke er alene :-)

For min del tror jeg alle energibuntene med strålende hud og slansfullt hår som ikke legger på seg under svangerskapet og trener hver dag bare lyver (misunn, misunn, misunn)

;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...