månestråle med to små Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei!! Tenkte det var på tide å lure litt selv, leser bare om andre som lurer! Sønnen min er snart seks md. Han ble førlost med keisersnitt, og hadde helt rund hodeform frem til han var et par md. Ikke vært så flink tilå la han ligge på magen, men hodet blir bare flatere og flatere. Har ikke noen favorittside, og ligger helt rett med hodet når han sover. Noen med samme erfaring, og kjenner til tilfeller der hodet har vokst seg "normalt" igjen?
allergibarn Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 nei, det må ikke være kiss. Sønnen vår ble født på vanginalt vis, og lå også i mange måneder bare på ryggen når han sov. Og han var kjempeflat i bakhodet. Nå er han 10 mnd og ligger nesten bare vridd med hodet over på siden og han er nå nesten helt rund igjen. At han har litt stor hodeomkrets gjorde jo at flaten bak ble veldig stor også, så han var litt "rar".... men er helt fin ut nå.
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Godt å høre at det har rettet seg på sønnen din. Er sååå bekymret for datteren min, hun er blitt helt flat. Har prøvd alt for å få henne til å ligge med hodet til siden, men uten hell. Hun er åtte måneder nå, så jeg føler det begynne å haste litt, dersom det noen gang skal rette seg. På helsestasjonen har de jo ikke peil.... Men hun har ingen andre symptomer på kiss, så regner med at det ikke er det heller. Noen andre som har erfaringer?
hvemerjeg? Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Vår første sønn var kjempeflat i bakhodet, ble sånn da han var noen mnd. Jeg bekymret meg utrolig mye for det. Nå er han to år og fire mnd. Hodeformen er bortimot normal, men ikke helt. Men med hår på hodet er det ingen som kan se at han er en antydning til flat bak. Det gir seg med åra! Bare ikke være utålmodig. Det var jeg, og brukte alt for mye krefter på å bekymre meg.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Eh, med fare for å være veldig dum, men hva er KISS?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå