Gå til innhold

Bæresele fra Lodger, shelter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen med erfaring på denne? Ser jo veldig kjekk ut da, bæresele i fleece som kan brukes som fleecepose i bilstol mm og som bæresele

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

DET lurer jeg på også! Og på hvor de selger den. Dytter :)

Skrevet

Vi var å kjøpte denne selen i går. Det er mannen min som bestemt påstår at denne er utmerket å bære små barn i, og at han heller vil bruke denne enn vogn. (Han er afrikansk). Stoler forsåvidt på ham, for er det et sted i verden de har erfaring med å bære barn så må det være der.

Skrevet

Hei!

Jeg har også gått til anskaffelse av denne og den virker veldig fin! Kjøpte den på Barneland på Hamar.

Har ikke prøvd den enda siden termin er i mai.... Men har fått sansen for alternative bæremetoder. Vurderer også å kjøpe en Mei Tai isteden for standard Babybjørn bæresele.

Det skal jo være så godt og sundt for dem å bli båret, og da er det viktig å ha riktig utstyr!

• 10 måneder senere...
Skrevet

Dytter denne opp. Er veldig nysgjerrig om det er noen som har erfaring med denne??

Samboeren falt også pladask for denne bæreselen, den ser jo veldig fin ut, men jeg vet lite om hvor bra slike bæreseler er. Etter min mening ser i hvert fall denne mer behagelig ut for et lite barn enn for eksempel den fra baby bjørn. Så noen på et kjøpesenter i går som gikk og bar en nyfødt baby i sånn babybjørn ting i flere timer i strekk... De hadde ikke vogn med eller noe annet å bære barnet i, og jeg så dem mange ganger. Er ikke det skadelig for et så lite barn? De henger jo bare der, med bena rett ned. Må bære en veldig belastning på ryggraden tenker jeg...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også tittet en del på denne selen. Erfaringer ønskes! Finnes den å få kjøpt på nett?

• 3 uker senere...
Skrevet

Sjekk tettinntil.no, mange tips når det gjelder bæring av baby.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...