Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du.. må bare få si at jeg synes det står utrolig respekt å være 31 år og mor til 6!!! er selv 76 modell og nett fått min første.. han er 4 1/2 mnd.. drømmen er tre.. men kan være det blir med to om neste fødsel like tøff som denne var.. hehe.. har du både gutter og jenter? gamle? må være full rulle i hjemmet!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei tusen takk for hyggelig melding! ja, jeg er så heldig å ha tre av hvert kjønn, har "jukset" litt med å få et tvillingpar midt i he he. Aldri helt stille rundt oss nei.

Skrevet

Barna er gutt snart 13, gutt og jente snart 10, jente snart 7, jente snart 3, lillebror på 8 uker. Trøst deg med at fødslene, om ikke annet, tar kortere tid etterhvert. her var den første fødselen grufull, tok 14t, så 5t, så 1,5t, 3 kvarter og 19 min :-)

Skrevet

så flott! kjekt å ha "litt av hvert".. hvor bor du i verden da? Arbeider du innen helse? så at du hadde svart på noen av spørsmålene her inne..

Skrevet

hehe.. 19 min.. det skulle jeg klart ja.. min varte desverre i 25 timer! feilvurdert av jordmor at full åpn og trykket på med ødem i livmormunn.. tilslutt måtte han hentes ut med tang.. men bare glad jeg slapp keisersnitt..og alt gikk jo så fint med gutten min.. begynt å glmme hvor grusomt det var allerede.. hmm.. rart det der..men blir nok ett par år til neste så rekker ikke 6 for da er jeg gammel og grå..

Skrevet

he he, den på 19 min var å foretrekke ja! hadde ikke forestilt meg så mange små i utgangspunktet nei, men kjempe greit nå. Vi bor i Trondheim, huff kaldt i dag.... ja jeg jobber, dvs er utdannet akupunktør med grunnmedisin eksamen. Nå er jeg midt i sosionomutdanning deltid. FOR EN GRUSOMT LANG FØDSEL! stakkar!

Skrevet

vi bor i bergen.. kaldt her også idag.. snø og greier, men kanskje bedre enn regn.. hehe. var hyggelig å "bli litt kjent".. du får kose deg hjemme med alle dine små, sprekt at du tar sosionom utdannelse nå må jeg si.. hmm.. jeg har jo bare vært ego og tenkt på meg selv og utdannelse i alle år så var egentlig deilig å få fokus vekk og på jørgen istedet.. Ha en fortsatt fin dag!

Skrevet

ditto! he he min 13 åring heter jørgen forresten! har nok valgt studier først jeg også om jeg ikke var blitt gravid som 18 åring. klem klem

Skrevet

å.. så kjekt.. synes det er et sånn koselig navn! vel, ingen fare med studier, du er jo fremdeles ung og lovende.. hehe. lykke til videre.. min jørgen er 4 1/2 mnd og jeg storkoser meg hjemme med han.. tenker ikke jobb i det hele tatt.. rart det der.. klem fra meg som heter kristin..

Skrevet

koos deg videre med gullet du, det kommer du aldri til å angre på! blir nok en god stund før jeg velger fulltids jobb jeg også! jada, ung og lovende er vi, he he. hvilken utdanning har du forresten? klem fraVibeke

Skrevet

er utdannet lege og jobbet som fastlege før jeg gikk ut i mammapermisjon.. er godt fornøyd med jobben og trives godt, men ingenting kan måle seg med å bli mor! og nå føler jeg at pasientene er laaaaaaaangt vekke... hehe..har lyst å være hjemme med jørgen en stund nå og tenker svært lite på jobben.. og godt er det..synd du ikke bor i bergen... k

Skrevet

da forstår jeg enda bedre at du nyter tiden, med en slik krevende jobb!!!!! Var engang inne på tanken selv, men da kom barna strømmende på, he he.16 minus her i Trondheim i dag huff!! lengter etter sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...