duppsko Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 stakar:(( du bør kanskje ikke det... 38,9 er jo veldig høyt... jeg hadde nok ikke dratt...
mams74 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Mener du med barnet eller alene fra barnet? Syke barn bør være hjemme. Men syke barn kan vel like godt passes av pappa selv om puppen ofte er god å ha når de små skal roes ned ved sykdom.
Tiddelidu Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Jeg ville nok holdt oss hjemme hvis han hadde hatt feber. Kan jo smitte de andre barna, det er litt kjedelig.
mamma`n te Kaja Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 38,9 er jo ikke sånn kjempe høyt når det gjelder babyer.. men tror jeg ville holdt meg hjemme.. men kommer jo litt an på allmenntilstanden og da, og hvorfor hun har feber..
krksk Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 hmm.. jeg hadde dratt.. kommer helt ann på allmenntilstanden hennes er hun i fin form oghar en ansvarsfull passer ville jeg dratt men selvsagt holdt meg løpende oppdatert om formen hennes..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Hvis du mener om babyen skal være med i burdagselskap, så er vel det greit. For jeg regner med at du pleier å dra bort med nesten 39 i feber. Hvis det står mellom deg eller pappaen som skal passe babyen, og at det er bare du som evt skal i selskap. Så er det bare å dra, hvis pappaen vil være alene med babyen. Følg magefølelsen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå