Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hmm.. nå vet jeg sannlig ikke hva jeg skal gjøre mht soving og min ett-åring. Vi synes det er helt greit å legge oss sammen med ham om kvelden, han sovner etter fem minutter. MEN, etter hvert har han begynt å våkne flere ganger utover kvelden - og nå også i ett-tiden om natta. Da er han helt stuptrøtt, men troller og tuller i opptil to timer. Vi vil ikke gjennomføre noen Ferbers metode, men lurer på om noen har noen andre, litt mindre dramatiske teknikker?
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Sover han 1 eller 2 ganger på dagen? Hvis han sover 2 så kan det kanskje være på tide å kutte ned på dagsoving. Ellers så har jeg dessverre ingen tips til deg. Vesla vår gjør sånn innimellom på nattersid, men har ikke funnet noen måte å unngå det på.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hovedinnlegger her. Han sover bare en gang på dagtid. Glemte å skrive at han fortsatt ammes i søvn, og at dette er målet for mye av våketiden hans.. Han vil ammes! Han ender også i vår seng i løpet av natta .. ja, alt er vel litt på halv tolv..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Man trenger ikke bruke ferbers metode for å slutte å amme i søvn. Gutten min ville også bare ammes i søvn, trodde jeg, men det tok ikke lang tid før han lærte noe annet ved at jeg la han i senga si ved leggetid og bare strøk og sang ham i søvn. Våknet han på natten gjorde jeg det samme, la han bare ned igjen, og strøk, holdt i hånda e.l. Ble veldig lite gråt på denne måten. Tok ganske lang tid til å begynne med, men etterhvert ble det vanlig at han sovnet innen fem min, og han vaknet sjeldnere og sjeldnere på natten, til han til slutt sovnet av seg selv igjen før jeg rakk å gå inn på rommet hans de gangene han våknet. Merker nå at han virkelig koser seg i senga si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå