fru <3 Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 I dag er jeg og lillebror hjemme mens resten av huset er på fjellet. Lillebror har muligens litt øreverk og ville ikke sove formiddagsdubben sin som han pleier. Han gnurte øret helt rødt og ville bare sove i fanget mitt. Han har litt eksem i ørene og fikk noen dråper for det og sovnet tilslutt. Lille nuttelige vennen til mamma... Men nå har klokka blitt nesten 14 og jeg har ikke "gjort noe" utenom å sende ut gjengen til fjells og bysse og dulle med lillebror. Og så dibbet bittelitt da... Frokostkoppene?? tja maten står iallefall ikke på bordet enda. Av og til går bare tiden så rasende fort altså! Særlig når en dibber... Noen andre som har det slik? Gav meg selv 10 min til dibbing for 20 min siden...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Eh, kjenner meg absolutt ikke igjen i det... eller... Rydda nettopp bordet etter frokost, men så har vi vært en liten tur på biblioteket og.... Ikke den mest effektive jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå