*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg kjenner flere som har dette og de er veldig fornøyd, har bare positivt ting å si om det... Tror jeg også kommer til å kjøpe det..
magda1 Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hei jeg har soveskinn fra nøstebarn og er veldig fornøyd. Kjøpte det til nr.1 som snart blir 4 år. Hun har brukt det daglig nesten helt til den siste tiden. Greit å vaske i manskinen, like fint etterpå.
Sprellemamma Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Ja, vi har brukt det i to år nå, mykt og godt ennå. Deilig!! Og siden det inneholder lanolin trenger det ikke å vaskes så ofte, flekker kan tørkes lett av.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 jeg har også dette skinnet og er kjempe fornøyd. >Har planer om å kjøpe ett til til neste mann som kommer til sommeren
tåke Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2007 oo takk for svar da skal eg kjøpe et sånt et...lurer på om strls 90 er passeli.. venter nr 2 i mai )
Forskeren Skrevet 22. februar 2007 #7 Skrevet 22. februar 2007 Ja, har den største str. Fikk det i gave da hun var nyfødt (eller faktisk før fødselen). Brukte det mye til å ligge på inne i starten, etterhvert i vogna. Nå brukes det kun i vogna (sportsvogn) som underlag under posen. Kan fint skjære hull i skinnet til seler uten at det "rakner" og hullene vises knapt i ulla.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå