Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Føler at alle ønsker at barn ikke skal ha noe i bryllup å gjøre... Men jeg vil ha det motsatt.. Alle rundt meg har småbarn inkl meg selv. og skal jeg gifte meg så er de som evt kan passe barna våre i vårt bryllup. Kom med tips som gjør at denne kvelden også blir helt topp for barna. Husker jeg hadde ei tante og onkel som gjorde dette da jeg var 5 år.. siden den gang har jeg drømt om å gifte meg..
Vicky 83 Skrevet 22. februar 2007 #2 Skrevet 22. februar 2007 Hvis du skal ha bryllup som er tilrettelagt for at barna skal ha det kjekt synes jeg at du bør droppe alkohol, ihvertfall la det være med vin til maten. Ellers bør du vel ha noen leker for både voksne og barn. Kanskje leie inn noe som barn synes er gøy, eks. hoppemadrass, klovn o.s.v. Også kan dere jo ha litt barnevennlige sanger under dansingen. Det viktigste er vel at de voksne er innstilt på at dette skal være en dag for barna også!!
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #3 Skrevet 22. februar 2007 Dette var en super tråd! Nå skal jeg også gå i tenkeboksen :-) Hva med egen invitasjon til barna? Tror jeg som barn selv hadde følt meg veldig viktig for paret som skal gifte seg. Å droppe alkoholen er et kjempepoeng. Hva med buffet istedet for middagservering ved bordet. Med masse god og gøyal mat og drikke som barn liker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå