Duracellgirl*prøver* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg var veldig plaget med morgenkvelme fram til uke 10-11.. også utrolig deilig når det ikke ble mer enn en morgen i ny og ne som ble påbegynnt med oppkast.. Men når min sønn på snart 2 år har bæsja så sliter jeg enormt med å bytte bleie.. jeg må ha bøtte ved siden av og kaster opp til den store gullmedaljen. Det er skikkelig flaut å ikke klare bytte bleie på sitt eget barn altså. Heldigvis har jeg en svært snill og forståelsesfull samboer som kommer løpende og tar over bleiebyttinga når han hører at jeg sliter. Hører med til historien at akkurat i disse dager så er sønnen vår syk, og bæsja lukter ekstra ille... når det er "vanlig" bæsj så går det som regel greit.
hundemamma ♥ Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Uten sammenligning forvørig men jeg fikk plutselig samme problem med hundene mine. Klarte nesten ikke plukke opp etter de når de var ute og bæsjet. Klarte heller ikke lukten av Frolic (som de eeelsker). Hadde en liten pose Frolic i skapet og måtte kaste den. Luktet i hele leiligheten syntes jeg. Har hatt hund i fem år uten at det har gjort meg noe å plukke opp etter de...Problemet forsvant vel rundt uke 14-15 for min del.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå