rosa og en blå Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 hei! kan dere erfarne 1 årings mammaene kome med noen gode og smarte forslag til kva vi kan ønske oss til prinsessa som snart har bursdag? eg kommer på så lite. takk!!
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 tja til lillegutt så ønska vi oss: tripp trapp stol barnehage sekk klær leker penger møbler til rommet fisher price huset fikk han av oss,en slager=)
Mari T Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Hmmm- store eller små gaver?? Gyngehesten, Duplo og gåvogna er topp her! Ellers klær? Bæremeis? Bøker? Her er serien "Little People" populær.
rosa og en blå Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 ja, det huset kjøpte vi til jul. det er faktisk heilt supert!! åja, møbla til romet.. eg noterer ned på et papir her. Andre gode ideer?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 cd-spiller lenestol til barn sandkasse (vet ikke om de har det i butikkene nå??) Putteboks Leker som hun kan dra etter seg Gåvogn, dersom hun ikke går da..
rosa og en blå Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 å takk for mange gode forslag! no skal eg ringe til besteforeldra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå