Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Opplever dere babyens spark som skikkelig harde og nesten vonde til tider nå? Her har lillegutt virkelig fått kraft i sparkene sine og siden han fortsatt har god plass (han snur seg rundt flere ganger for dagen virker det som) så får han virkelig tatt i og sparket fra også. Noen ganger er det rett og slett litt vondt, spesielt når han sparker mot blæren eller langt nede i magen, eller når han treffer ribbena. Blir jo nesten litt pinlig av og til fordi jeg kvepper så voldsomt til at andre reagerer og ser rart på meg, hehe...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Når det er rett mot blæren er det veldig ubehagelig. Men er fortsatt ikke vondt...
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Heldiggris! ;-) Er ikke så veldig gøy akkurat, men er jo fint å kjenne at det er liv i ham da.
pillis Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Japp kanskje ikke vondt akkurat, men veldig begynner bli veldig hart og overalt og snur seg flere ganger om dagen. Men lurer på hvordan det blir om noen uker når den vokser enda mer????
Seriøst Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Jeg kjenner masse spark og bevegelser, men det er ikke vondt! Kan ikke huske det var vondt når jeg gikk med eldstemann heller... Og jeg er bare glad til!! :-)
Gjest Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Trenger ikke bli så mye verre egentlig. Etter uke 28-29 blir det mer og mer trangt og den vil bli roligere og ikke få så god "fart" i sparkene sine, men tilgjengjeld vil den presse seg mer og mer opp i ribbena og det kan blir veeeeldig sårt og ømt! I hvertfall har jeg hatt det slik med de to andre, de sank aldri ned i bekkenet og forble presset opp i ribbena til pressriene begynte. Var et par ganger jeg måtte lene meg bakover og rett og slett presse babyen litt nedover vekk fra ribbena og holde hånden sånn en stund for å få en pause fra trykket.
blindpassasjer Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 er i uke 32 jeg nå da, men de siste tre ukene har hun sparket meg for hardt, jeg og sitter og "skvetter" og føler meg dum... Er virkelig så vondt noen ganger at hun holder meg våken hele natten....aller verst når det er langt nede i magen. Jordmor sa det ville bli litt bedre når hun får det litt mer trangt etterhvert og ikke får gjort så store bevegelser som nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå