Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 min jobber i forsvaret og det betyr mye mye alene tid på meg ...og dermed mye bim =) når lillemann sover selvfølgelig og hvis jeg ikke er ute å lufter hunden.... er det flerer som er gress enker?
fox`y Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 min jobber på ROV fartøy så han er borte 1 mnd i slengen..blir mye bim da ja etter lillemann har sovnet=O)
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 lillemann ja.... =) mange lillemanner her forstår jeg kjedelig å være alene da..men men...litt godt også =)
boble <3 Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Mannen min pendler til Oslo, mens vi bor i Trondheim. ser han i helgene såer ukedag gress enke
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 jepp. gressenke her også. Mannen min tar et semester på universitet i skottland, så han pendler dundee-notodden!! Da blir det en del alenetid jah.. hehe men i grunnen funker det greit. ser han mer enn jeg hadde trodd!
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. februar 2007 ja det er jo så godt når de kommer hjem
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 ja, og så er det noen ganger litt deilig når de drar.. hehe forrige gang han var hjemme, var han hjemme i to uker.. holdt på å gå på veggen jeg! hihi men denne gangen så vil jeg ikke at han skal dra igjen,, men har noe med at jeg ikke har fått sett han noe særlig..
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. februar 2007 forstår hva du mener...gruer meg mest til slutten av svangerskapt..mulig at min ikke er hjemme når jeg ha termin....å det syns jeg er noe DRITT!!!!
VinterSol+2 Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 oi?! det ville jeg ikke likt nei! Ingen mulighet for at han kan ta permisjon eller noe da, pga termin? Min kommer heldigvis hjem over påske, og jeg har jo ikke termin før i juni, så satser på at det skal gå i orden!
boble <3 Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 jeg haaater søndager når han må reise. Spesiellt ille var det sist, men tror det kan ha noe med at jeg hadde ul i går og han fikk ikke fri til å bli med meg. Han skal ta ferien sin rundt termin så håper lille prinsessa vår holder seg i magen til han er hjemme...
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 hei, melder meg inn i klubben. sambo jobber på sjøen. er borte 5 uker i slengen.
gullet kom 03.07.07 Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 melder meg inn jeg og... sambo min kjører semi... lite hjemme
julaugmamma Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Har en mann som er i forsvaret, på båt. Ca tre uker på og tre uker hjemme. Jentungen er i barnehagen og jeg er akurat nå sykemeldt.. Litt BIM, ja..
MammatilNathalie☆septemberbaby Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 melder meg inn i gressenkeklubben jeg og... sambo jobber i nordsjøen, kjørte han på flesland i formiddag.. blir ute i ca en uke regnte han med.. syns det er litt deilig og da... har tross alt "gått oppå hverandre" i 4 uker nå hehe men, alltid digg å få han trygt hjem og da
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Sambo er oppstartsingeniør i skipsindustrien og er borte mye. Han reiser jorden rundt, og det er aldri mulig å planlegge noe som helst... Etter jul har han stort sett bare vært hjemme i helgene, og i helgene pusser vi opp så jeg ser han ikke da heller...
julaugmamma Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Har hørt om ROV fartøy før, men husker ikke hva det er. Kan du tenke deg å friske opp hukommelsen min?
mammamus Skrevet 21. februar 2007 #17 Skrevet 21. februar 2007 Jepp:) han er overstyrmann på supply. 4-4 turnus. Familiefientlig yrke.... Venter nr 2 til sommeren.
tjorven 1 Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 JA han jobber mye og sent og i fjor hadde han vel 150 reisedøgn.... og nå venter jeg nr to.. i dag har selvfølgelig jenta sovet på dagen og det gjør at hun virrer våken rundt i stua nå med blinke sko og sekk :-) Jeg vil se LOST i fred.. Tungt å være gress enke til tider spes nåe jeg er gravid med en fra før er så innmari trøtt innimellom, og det hender jeg må ty til litt karius og baktus på dvd, eller duppe litt når barnetv er på... Klarer ikke å holde meg vpken hele tiden... Blir mye bim ja.. Men men han har alltid jobbet mye så jeg viste jo det han har vært veldig flink å tatt henne på natta (hun har nemlig begynt å tulle og vil bare sove hos oss i en alder av tre) Så han er flink når han er hjemme litt i allefall... He he han er tross alt mann...
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #19 Skrevet 22. februar 2007 Samboeren min jobber 2 uker på og har 2 uker fri. Har akkurat reist avgårde for 2 uker, og det er så tomt hjemme. Tenkte denne gangen at det skulle bli godt å være litt alene, men - neida... Savner han alt, jeg.. :-( Han får heldigvis ta ut permisjon i god tid før fødselen. Så der er vi sikret. Ellers kunne det godt vært at han var utilgjengelig på det tidspunktet.
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 22. februar 2007 #20 Skrevet 22. februar 2007 Jeg melder meg også inn i gressenke-klubben! Min samboer har flytta til USA for å studere i to år, så jeg tasser her hjemme i Norge og venter og venter og venter på at jeg kan reise etter. Han kommer ikke hjemme heller, så jeg reiser en tur til han i april og deretter flytter etter i juni. Tiden går jo litt fortere siden jeg er i full jobb da, men nå jeg er hjemme holder jeg på å kjede meg ihjæl. Siden jeg er førstegangsgravid så føler jeg meg skikkelig lost om alt som skjer. Mye nytt og mye å planlegge før flyttingen. Det værste med å være alene nå er at jeg har ingen til å dulle med meg når jeg er i dårlig form og heller ingen å kjefte på når hormonene hærjer.... Kjipt!
Gjest Skrevet 22. februar 2007 #21 Skrevet 22. februar 2007 jeg er tydeligvis ikke gress enke....for hva er gress enke????
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. februar 2007 hehe ..en som har en mann som er mye borte..reiser med jobben og lignende =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå