Gå til innhold

Mange med juli barn her ??Og hvor i landet ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venter ei jente 21 juli, dette blir tredje gangen for meg.

Bor i Arendal

Skrevet

Vaar kommer den 22 juli. Det er sannsynligvis ei jente--det sa de paa tidlig ultralyd. Faar det bekreftet eller avkreftet om litt over ei uke. Bor i New York naa, men flytter til Oslo/Baerum foer foedsel.

Skrevet

He he...mente selvfoelgelig at termin er den 22 juli. Om hun kommer akkurat da tviler jeg vel paa...

Skrevet

Jeg er førstegangs med termin 26.juli. Bor i Steinkjer i Nord-Trøndelag, vet ikke kjønn.

Skrevet

jeg skal ha 11 juli og føder i Fredrikstad

Skrevet

Jeg venter en gutt 11 juli. Bor i Oslo og skal føde på Riksen...

Skrevet

Har termin 26 juli men vet ikke hva vi venter enda. Får forhåpentligvis vite det på mandag :) *Krysse fingrer og tær*

Skrevet

Hei ii-ii!

Har også termin 25 juli og bor i Oslo!! ;o) Hvor skal du føde?

Jeg har fått plass (foreløpig på Ullevål) men man vet ju aldrig hva som skjer... ,o)

Skrevet

Hei!

Har mens termin 18 juli og ul termin 26 juli. Håper mens terminen stemmer, men mest sannsynlig er det ul terminen som stemmer best.

Bor i Lørenskog og har en juli gutt fra før.

Som regel er halve familien på ferie når vi feirer bursdagen hans, men veldig deilig å få barn på sommeren:o)

Skrevet

Har foreløpig termin 26-07-07 og vet ikke kjønn enda. Vi bor i Tønsberg og er førstegangs. Gleder oss til ul. om en uke! Da begynner shoppinga :0)

Skrevet

Har termin 14 juli. Og bor i Stavanger.

Skrevet

jeg har termin 12. juli, og venter en liten gutt! bor i bergen=)

Skrevet

Jeg har termin i slutten av juli ( ikke vært på ordinær ul ennå, så vet ikke nøyaktig termin og kjønn). Bor i Skedsmo kommune rett utenfor Oslo.

Skrevet

Jeg bor i Sørum kommune i Akershus og har termin 12. juli

Skrevet

venter en liten gutt 4 juli:) bor på eidsvoll

Skrevet

Hei hei,

Har termin 16. juli og bor på Teisen i Oslo.

Skrevet

Har termin 6 juli og venter en liten gutt. Bor i Tønsberg og har en gutt på 17 mnd fra før=)

Skrevet

jeg vener ei lita shnuppe, ul termin 4 juli.--har en gutt på 2.5 år fra før og skal føde på lillehammer denne gangen også:)

Skrevet

jeg har menstermin den 30 juli. Skal på ultralyd på tirsdag, så blir spennende å se hva de sier da.. håper de ikke flytter termin uti august altså......håper også på å få vite kjønnet da.

skal føde på ringerike

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...