Salsa Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jenta vår har egentlig vært veldig fin om natta. Siden hun var ca. 5 mnd, har hun sovet i mange timer - til slutt var hun oppe i ca. 10-11 timer i strekk. Men nå har hun plutselig hatt et par netter hvor hun har holdt det gående med sutring/grining/hyling. I natt startet det i 12-tida. Da hun hadde holdt på en time, ga jeg henne litt melk. Sovnet igjen i ca. 40 min., så var det på'n igjen. Vi var inn og ut av rommet hennes (uten å løfte henne først) til klokka var 0300. Da skiftet jeg bleie og ga henne en Paracet, rett og slett fordi jeg antok at det kanskje var tenner og at hun hadde vondt. Det var litt sånn "jeg har vondt"-gråt. Hun holdt på en halvtimes tid etter dette også, og til slutt sovnet hun da - rundt 03.30. Våknet igjen kl. 0700 i dag, og nå er hun verdens mest sutrete jente. Ikke så rart kanskje. Men hun vil ikke sove nå heller. Gråt seg i søvn tidligere i dag og sov max 40 min. Hva skjer? Er det tenner? Eller alderen? Separasjonsangst? Hun kan roe seg når vi er på rommet, men begynner igjen så fort vi lister oss ut døra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå