Gå til innhold

dåp og brullyp på same dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen med erfaring el som ogso kan tenke seg det?

 

eg trur kanskje at det kan bli slitsomt.

og med tanke på at det er jo rett etter en fødsel.

 

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil man slå sammen to festdager, så er dette en god ide.

 

Det er vanligst å ha dåp når barnet er mellom 2 og 3 måneder, så SÅ rett etter fødselen er det tross alt ikke. Barnet er jo ganske samarbeidsvillig i den alderen, så slik sett så er det jo lettvint. Mange som har hatt overraskelsesbryllup, har hatt det samtidig med dåp.

Skrevet

Det skal vi. 17.mars er dagen vår da er lillemor nesten 3 måneder så satser på at det går bra. Vi fant ikke helt ut hvordan vi skulle feire bryllupet, før vi kom på å ta det samme dagen. Vi dvs. jeg har planlagt det på 4 uker. Gleder oss veldig til den store dagen.

Skrevet

hei phoom!

so spennande!!

vil du fortelle om planane?

ka det vil koste?

 

eg er ikke gjerrig.. men vil liksom ikke bruke 90 000kr på en dag. tenker at eg skal få en koselig dag med en del mindre penger.

(vil bruke pengene på barn,hus og heim)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...