ei prinsesse og en prins Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Må bestemme meg for prevansjon snart.. Og har så lite løst på mini piller eller spiral.. Men noe må jeg jo ha:) Noen som har litt erfaring med p-stav? mener man kan bruke den når man ammer?!
Arb.ledig husmor Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Eg ammer ikke, men det stod i pakningsvedlegget at de som ammer kan ha p-stav... Vs kjapt å enkelt å få satt den inn, men litt dyr (så lønne seg best om du skal ha den i 3 år). eg ha bare hatt den i armen i 1 mnd da, men foreløpig ingen problemer...
ei prinsesse og en prins Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Måtte du gå på piller i 3mnd først? Har ikke planer om flere onger,så den blir nokk inne i maks tid her;)
mayen20 Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 eg fikk beskjed av legen at eg bare kunne velge mellom mini pillen og spiral....
ei prinsesse og en prins Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 tror ikke det er alle legene som veit om den muligheten.. siden det er ganske nytt..
mayen20 Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 eg spurte om den, men da sa ho at den ville ikke ho sette i, da måtte jeg gå et annet sted, men ho anbefalte helst de to andre...
Arb.ledig husmor Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Måtte gå på cervazette i 3 mnd ja, men d va fordi eg skulle se om eg ikkje fikk noen bivirkninger... Og de måtte du ikkje ta på akkurat likt klokkeslett hver dag, men innenfor 12 timer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå