Mina06+Mats09 Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Her spises det dette i løpet av en dag: - 2brødskiver til frokost. - Grøt blandet med 180ml vann - 1 middags glass - Grøt blandet med 180ml vann Og så drikker hun ca 500ml melk i løpet av dagen. + vann når hun er tørst.
Tupsi Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2007 oj så mye melk hun drikker da,frøkena mi drikker ikke på langt nær så mye.. Flere?
BettyBoob Skrevet 23. februar 2007 #4 Skrevet 23. februar 2007 min gutt har en overaktig brekkrefleks, så her tar vi det med ro på brødskiver (fikk beskjed på hs om å vente og bare ta det sakte) Grøt til frokost lunsj: et knekkebrød, en banan og en yoghurt balandet i mikser middagsglass og en fruktpure grøt til kvelds vann til måltider ca 300-450 ml mme i løpet av et døgn
Gjest Skrevet 23. februar 2007 #5 Skrevet 23. februar 2007 Min er bare 10 mnd da, men svarer alikevel ;-) Hun får pupp når hun våkner. Så spiser hun 1 porsjon grøt. Til lunsj spiser hun en brødskive med diverse pålegg på, akkurat nå er det smøreost med skinke som er favoritten. Til middag så spiser hun enten det samme som oss eller så spiser hun middagsglass. Hun er spesielt glad i kjøttkake, fiskeboller, torsk og broccoli. (Dog ikke alt sammen sammen ;-) ). Til kvelds så spiser hun en porsjon grøt og pupp om hun gidder. I løpet av dagen så spiser hun også frukt som mellommåltid og drikker masse vann.
kamillaen Skrevet 23. februar 2007 #6 Skrevet 23. februar 2007 Ja min er også bare 10 mnd.. Han spiser: Frokost kl 08.00 En grøttallerken(kanskje melk) Lunsj kl 12.00 2 brødskiver.. Middag kl 16.00 Da spiser han det vi spiser eller middagsglass. Kveld kl 19.00 melkeflaske og en grøttallerken. Hvis han skal ha noe mellom måtidene så for han frukt han å. som regel en youghurt mellom lunsj og middag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå