Gå til innhold

Når får man gravidmage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke får man mage slik at det ser ut som man er gravid? Jeg ser bare ut som jeg er feit synes nå jeg, og det tror sikkert de fleste andre også, siden de ikke vet at jeg er gravid ennå....Gleder meg bare til folk ikke er i tvil når de ser magen min og tenker, ja hun er gravid! Sikkert dumt av meg å bry meg om hva andre tenker/mener om det, men sånn er nå jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er i uke 12 og har nesten ikkeno mage. Men når jeg sammenligner med når jeg var i uke 4 så har jeg ekstra mage, over hele magen....Men jeg håper det kommer snart for jeg er lei av å være fri for mage, men likevel legge på meg!

Skrevet

ja samme her...jevnt over større mage overaltm sånn at jeg ser mest feit ut...er i uke 13. Lurer på om vi må vente helt til rundt uke 18-20 før man ser ordentlig gravid ut...

Skrevet

jeg er snart i uke 18 og jeg har fått litt mage .. man ser at jeg er gravid ;)

Skrevet

er i uke 16 i dag , de som veit jeg er gravid ser det ,men ser nok desverre ut som jeg har spist godt i jula for de fleste.

Skrevet

Jeg er i uke 23 og har først nå fått en bitte liten kul på magen så man skjønner at jeg er gravid og ikke feit:)

Skrevet

Jeg er i uke 21 og har fått skikkelig gravidmage. Det er ikke til å ta feil av lenger. Men magen vokser litt i rykk og napp... Jeg gikk lenge og hadde litt større mage overalt, plutselig skøyt det bare fart og nå har jeg en fin kul :)

Skrevet

Jeg går i uke 16 nå og venter fortsatt på magen..... ;o)))

Etter å ha hørt med andre her inne, så tror ikke jeg at JEG kommer til å se noe til "en gravid mage" før uke 19-20 og det skal visst være helt normalt, så du kan bare slappe av:)

Og - det er ikke teit å ville ha mage, å ville vise frem magen. Vi er jo stolte gravide og flotte kvinner, så akkurat det skulle bare mangle!

Lykke til videre :o)))

Skrevet

Ofte kommer ikke gravidmagen før man er rundt halvveis når man er førstegangs, men gjerne endel før som fleregangs. På meg kom magen (slik at andre kunne se at jeg var gravid også og ikke bare så "feit" ut) rundt uke 19-20 med førstemann, mens jeg har vært synlig gravid helt fra uke 9-10 av med de to andre, har faktisk hatt trøbbel med å skjule det til uke 12 ;-)

Skrevet

Jeg er ferdig m uke 15 i morra og har litt mage, men føler at jeg ser litt tjukkere ut..Gleder meg også til å få skikkelig gravidmage. det er nok naturlig det :-)

Veldig stor forskjell på når folk får mage. Traff ei i går som har termin rundt samme tid. Hun hadde mer kulemage enn meg, sa den kom over natta :-)

Skrevet

Jeg er i uke 20 nå og synes selv magen har kommet de siste to ukene. Men bare de som vet jeg er gravid ser det, kunne godt skjult det ei stund til. Er mitt 3. barn...

Må legge til at jeg har vært i strålende form, trent som før og ikke lagt på meg noe.

Skrevet

Jeg er i uke 24 og det er ingen som kan se at jeg er gravid om ikke jeg forteller det.

Sann var det forige gang jeg var gravid og,er 1.80cm og tror det har noe a si......

Jeg er bare glad til,savner ilkke stor mage!

Skrevet

eg e 19 uker på vei, vises ikkje i det hele tatt at eg e gravid. :( vente å vente på magen... men han kommer jo lissom ikkje.... kjipt å vente...

Skrevet

Dette er mitt 3 svangerskap (hadde en MA i uke 10 i 1.svangerskap, så fødte jeg ei jente til termin i 2.svangerskap, og nå er jeg gravid i 15.uke), og jeg fikk mage allerede rundt uke 4 denne gangen. Da var den faktisk allerede såpass stor at vi lurte på om det var tvillinger, og nå har jeg like stor mage som jeg hadde når jeg var over halvveis sist. Jeg vet enda ikke helt om jeg bærer på en eller to, hadde en ultralyd i uke 7, men de kan jo gjemme seg bak hverandre.

Når man får mage er individuellt, så man må dessverre bare smøre seg med tålmodighet. På slutten kommer vi alle til å føle oss altfor svære. Hihi.

Jeg fikk også bekkenløsning allerede rundt uke 4 denne gangen, plagene har aldri vært helt borte etter forrige svangerskap, men de var ikke så sterke. Nesten med engang jeg ble gravid igjen begynte gangvanskene å komme. Så jeg føler meg veldig gravid for å¨si det sånn, og det syns godt.

14+4

Skrevet

Jeg er 18+2 og fikk kommentar på jobben idag at "ja nå syns det". Men de vet da, så jeg vet ikke om andre ser det eller om det bare virker som om matlysten min er litt for mye på topp ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...