Gå til innhold

Juni: Det burde finnes hjelmer til disse små...


~Endorfina~

Anbefalte innlegg

Her kan hun ikke reise seg ennå, men hodet får seg nå ofte et realt dunk i parketten når hun står på knærne oppetter bordet, og hun tipper over.

 

Dere som har barn som kan stå, hvordan takler dere det? De fleste har jo parkett også, så det er jo litt kjipt å falle på. Det må jo bli mye knall&fall! Og man må jo la dem utforske og lære konsekvenser selv også, skal det være noen form for utvikling.

 

Huff, jeg gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra at de ikke faller så høyt, da! :D

Hodene deres gir dessuten litt etter enda, slik at det ikke er like farlig som det hadde vært om vi falt på samme måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martin gikk rett i gulvet i dag, stiv som en stokk stakkar. Hadde tilfeldigvis et pledd rett bak han så smellet ble ikke så hardt. Han reiset seg opp etter bordet i dag også men da gikk jeg og holdt han. Er så forferdelig når de dunker seg overalt. Han holdt på å gå på tryne inn i hylla under tv'en også, og da holdt jeg på å flire meg ihjel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man må nesten regne med at det blir en del knall og fall fremover...spesielt n¨år de begynner å øve seg på å gå-----

 

lillemann er "full" av blå flekker..men det blir så det blir....han må jo lære seg dette :) verst for mamma tror jeg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mathias har ikke detti no veeeeldig mye....altså...det går bomsideis i bakken innimellom, men han har ikke slått seg så mange ganger...det er jo ikke så lange veien ned til bakken enda...

 

Tror også det er litt forskjell på å ha gutt / jente...tror kanskje vi gutte mamma`r tar litt "lettere" på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...