Gjest Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Hei! Vår gutt blir 2 nå i mars:) Og jeg lurer på å flytte han i stor-seng rundt da....Når flytter / flyttet dere deres små i stor seng??
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Vi har ikke byttet enda, hun trivest i sengen sin. Kommer ikke til å bytte før vi må. Enten at hun begynner å hoppe utav eller den blir for kort. Hun er 2,3 år.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Guttene våre byttet når de selv fant ut at de hadde lyst til det, og da var de 3 1/2 år! Plutselig fant en av tvillingene ut at i natt skulle han sove i den store senga (den sto nemlig på rommet, sammen med "babysenga"). Og da mamma lovet at han skulle få seg nytt sengetøy med barnemønster ville bror også bytte seng. Siden har det gått bra. Ikke en eneste natt med tull. Begge legger seg fint og sover til de blir vekket neste morgen. Mitt råd er derfor: Ikke stress med å bytte seng. Lykke til!
75 modell og mamma til 6 Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Må bare få fortelle en litt morsom historie her. Vesle jenta vår på 2,5 år ble storesøster for 8 uker siden, i forkant skulle vi få henne over i egen seng, for at lillebror skulle få sprinkelsenga, og ikke minst unngå sjalusi. Da vi dro til ikea var jenta meget stolt, men da pappaen sto ved den nye senga og sier : se, her er ei flott storesøster seng sier tuppa: spar pengene, jeg har jo seng hjemme jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå