Gå til innhold

mange som har nådd den magiske 12 ukers grensen nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kommet meg over på 2 trim...flere som er over eller som kommer snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nådd den i dag!!=)

Skrevet

å så fint da:) da kommer du over på 2 trim..savner jo dere damer der inne :)

Skrevet

Når går man over til 2.trimester? jeg er akkurat 11 uker idag. Men man sier jo at man går inn i 12.uke. Er jeg i 2.trimester i dag da, eller må jeg vente helt til neste uke :(

Gleder meg sånn til å gå over den "magiske" grensen....skal bli deilig :D

Skrevet

da tror jeg jammen du har en uke igjen. Er i allefall sånn jeg regner. Jeg er 12 uker i dag, altså i min 13. uke

Skrevet

åååå, missunnelig på dere!! Har 12 dager igjen!!!

Skrevet

jeg gikk over i 2. trimester på mandag jeg :) Føles deilig å nå den første milepælen!! Har dere begynt å fortelle nyheten til folk eller??

Skrevet

Jeg gikk over i går...

:)

Men i dag har jeg den verste dagen på lenge... super kvalm! (blæææ)

Føler at jeg liksom ikke fikser noen ting...

Skrevet

Jeg fortalte det til så og si ALLE i helga som var. Og det var deilig å få det ut skal jeg si dere=)

Skrevet

man går over til 2 trim når man er 12+1 alså som de sier overfor..i den 13 uke....

Skrevet

HEi!

Gikk over til 2. trimester på mandag. Utrolig godt å være over den magiske grensa ja. Alt føles med ett så mye tryggere

Skrevet

Gikk over til 2. trimester på søndag. Deilig! ;)

Skrevet

jeg går over den til mandag;) begynner og få litt tro ¨på at det skal gå bra denne gangen nå;) så jeg kniper igjen.. hehe

Skrevet

Jeg kommer etter om en uke :) Tjoho! Er 11+1 idag. Blir deilig å komme seg videre. Det går ikke akkurat raskt fremover føler jeg! Men prøver å nyte tida så godt jeg kan og ikke bekymre meg for mye :) C ya ladies!

Skrevet

Jeg har nådd den idag jeg også!!!!!=)=)=)

Skrevet

Jeg har også kommet til uke 12. Begynner å bli kvitt den verste kvalmen og trøttheta, så det er jo fint.

Skrevet

Går inn i min 14 uke i dag!! Det går egentlig veldig fort. tenk å være nesten halveis i den 4. mnd allerede:-)

Skrevet

14 uke? hører du ikke da til august? ikke at du ikke er velkkommen her =)

Skrevet

termin 1 september så da går jeg i følge BIM inn i 14 uken i dag. :-)

Skrevet

Nå er jeg kommet til uke 11.

Neste torsdag er jeg komt til uke 12.

Hva meiner dere med det magiske grensen?

.-)

Skrevet

Joda , jeg er der jeg . Har alltid vært distré med datoer og spes. i sv.skap. Godt at bim passer datoen for meg . Holder meg til mens\bim datoen som er 4. sept . selvom en UL undersøkelse i 8. sv.skapsuke mente jeg var en uke lengre på vei. Den ordentlige UL´en er vel i april en gang . Det blir spennende !

ps: fremdeles kvalm selvom 12 uker er vel passerte .. slik har det ikke vært før . Æsj.

Skrevet

eg hoppa inn der på mandag, bare 3 dager igjen:)tjohooooo

Skrevet

Jepp! Faktisk 12+6 i dag...oj, så langt :-) :-)

Skrevet

Jeg har og meldt overgang - nærmer meg 13 uker =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...