Gå til innhold

mange som har nådd den magiske 12 ukers grensen nå?


Mamma til Isaac og Lucas

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når går man over til 2.trimester? jeg er akkurat 11 uker idag. Men man sier jo at man går inn i 12.uke. Er jeg i 2.trimester i dag da, eller må jeg vente helt til neste uke :(

Gleder meg sånn til å gå over den "magiske" grensen....skal bli deilig :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tror jeg jammen du har en uke igjen. Er i allefall sånn jeg regner. Jeg er 12 uker i dag, altså i min 13. uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg gikk over i 2. trimester på mandag jeg :) Føles deilig å nå den første milepælen!! Har dere begynt å fortelle nyheten til folk eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk over i går...

:)

 

Men i dag har jeg den verste dagen på lenge... super kvalm! (blæææ)

Føler at jeg liksom ikke fikser noen ting...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fortalte det til så og si ALLE i helga som var. Og det var deilig å få det ut skal jeg si dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man går over til 2 trim når man er 12+1 alså som de sier overfor..i den 13 uke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEi!

Gikk over til 2. trimester på mandag. Utrolig godt å være over den magiske grensa ja. Alt føles med ett så mye tryggere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg går over den til mandag;) begynner og få litt tro ¨på at det skal gå bra denne gangen nå;) så jeg kniper igjen.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kommer etter om en uke :) Tjoho! Er 11+1 idag. Blir deilig å komme seg videre. Det går ikke akkurat raskt fremover føler jeg! Men prøver å nyte tida så godt jeg kan og ikke bekymre meg for mye :) C ya ladies!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går inn i min 14 uke i dag!! Det går egentlig veldig fort. tenk å være nesten halveis i den 4. mnd allerede:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda , jeg er der jeg . Har alltid vært distré med datoer og spes. i sv.skap. Godt at bim passer datoen for meg . Holder meg til mens\bim datoen som er 4. sept . selvom en UL undersøkelse i 8. sv.skapsuke mente jeg var en uke lengre på vei. Den ordentlige UL´en er vel i april en gang . Det blir spennende !

ps: fremdeles kvalm selvom 12 uker er vel passerte .. slik har det ikke vært før . Æsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...