Gå til innhold

Nervøs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos JM i uke 12 og 16 og fikk begge ganger påvist hjertelyd og alt hørtes ut som det skulle. Jeg kjenner liv, men ikke regelmessig enda ( er 17 uker og førstegangs). Det som gjør meg så bekymret er når jeg kanskje ikke kjenner noe liv en dag eller to.... nå er det to dager siden sist... blir så redd og nervøs... Skal på UL på mandag... ER så redd for at nurket er dødt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å drikk noe veldig søt eller isvann..da bruker det å bli liv..men det er jo vanlig å ikke kjenne så mye liv i de ukene du er i =)

Skrevet

Skjønner at du er nervøs.. jeg er førstegangs selv og kjenner ikke liv hver dag.. er 19 uker i dag... tar ikke lang tid før jeg blir kjempe redd... men tar meg selv i det og prøver å slappe av, for det er jo ikke så vanlig å kjenne liv hver dag så tidlig.. så jeg tror du kan ta det helt med ro og glede deg til ul på mandag ;o)

men selvfølgelig hvis du er kjempe nervøs og ikke har det noe bra så er det bedre å ringe Jm eller lege og få hørt hjertelyden...

håper det går bra med deg ;)

Skrevet

Jeg skjønner godt at dere blir stressa. Men det er helt vanlig å ikke kjenne noe i noen dager. Babyen kan ha snudd seg, eller er bare litt lat i noen dager. Selv ble jeg også stressa av dette. Men sånn kan det fortsette lenge!Her for noen dager siden kjente jeg ikke noe heller på 2 dager, og jeg har kjent liv jevnlig siden uke 17,og jeg har begynt på min 28uke... Men nå har det virkelig vært liv i leieren igjen:)

Ikke bekymre dere så fælt, det går som oftest bra! Og det er vanlig at det er stille innimellom!

Lykke til videre!!!

Skrevet

Har det på helt samme måte selv! Var til legen for en uuke siden og hørte hjertelyden, men de siste dagene har jeg bare ikke klart å slappe av og tro at alt er bra. Gikk derfor innom JM idag og snakket litt med henne om hvordan jeg følte det, hun fant også hjertelyden og jeg prøver nå og slappe av igjen... Ikke lett dette.....................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...