*Lucia* Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har lenge hatt lyst til å prøve dette og har gjort det litt i det små kun med klipping, klistremerker, farget ark osv. Kun veldig enkelt. Har nå lyst til å avansere litt ;-) Men hva trenger jeg?? Jeg er helt grønn. Hvor får man f.eks kjøpt bokstaver? -og andre morsomme ting? Noen butikker på romerike som noen vet om?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 du kan få kjøpt ferdige bokstaver i ymse varianter eller kjøpe maskin som du kan gjøre det og andre utklipp med. tja, jeg bruker egentlig alt mulig rart jeg! på Nille nå har de faktisk hatt endel OK sett med ark og klistremerker ol til en rimelig penge. Ellers bruker jeg forskjellige typer bånd, blonder, sakser med forskjellige mønster, knapper.... En pose med forkskjellige blomster gir deg mye fin pynt, glitterlim gir fin effekt. Jeg stempler også endel og det er også fint..Men jeg synes stempel er veldig dyrt, så har ikke så mange av de. fine perler og paljetter kan brukes overalt.... en papirkutter er et must synes jeg og et godt lim. Kjøp deg sånne limputer som "forhøyer" det du klistrer på- det gjør seg! Ja, fantasien setter vel grensene.... :0)
*Lucia* Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 Takk for tips! :-) Hvordan maskin lager bokstaver? Og lager man de bokstavene av vanlige ark da?
Trollet73 Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 For å lage bokstaver, så bruker jeg QuicKutz. Ser du har vært innom siden min. Der ser du jo en del eksempler. Jeg kan lage til deg for kr 1,- pr bokstav/diecuts. Hvis du vil investere i utstyret selv, så har du en glimrende butikk på Strømmen som heter Bikuben. Tang koster ca 800,- og et classic alfabet fra kr 1200,- til 1495,-
*Lucia* Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 Ja, siden din var kjempe fin!!! Er det den butikken som ligger på hjørnet ved siden av skobutikken? Eller er det der skobutikken kanskje var........???????
Trollet73 Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Ja, det er den. Superbutikk, men farlig farlig... Jeg har lagt igjen noen 10-talls tusen der inne *s*
*Lucia* Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. februar 2007 hehe, ja jeg har lagt merke til den endel ganger men ikke rotet meg inn der enda! Regner med at det er mye fint å kjøpe der ja!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå