*panama* med to søte små Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 ..jeg har prøvd ALT jeg har kommet over,uten hell.. Men så fikk jeg et tips her inne om og prøve basiron(reseptfritt på apotek) Begynte med den på mandag og problemet er nesten borte!!!!Jeg hatt kviser helt siden jeg testet positivt omtrent og jeg er nå i uke 23..Begynte og bli litt lei! Men det er altså håp!!!! Bare et lite tips til alle andre med hudproblemer i svangerskapet;o)
Entil? Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 ååå....du er en engel,tusen takk...skal løpe ned til apoteket med engang;)
*RutIetutt* Skrevet 21. februar 2007 #3 Skrevet 21. februar 2007 Det kommer nok litt an på hudtype vil jeg tro...Basiron tørker ut huden over tid og dette vil da føre til økt talgproduksjon og forverre problemet for mange etter en stund (trust me...).
*panama* med to søte små Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2007 Uff da..det viste ikke jeg... Men jeg har da brukt dette i 2 dager og er kvitt kvisene!!!!De tørket ut med en gang.Smurte det på på kvelden og så forskjell mårran etter. Har ingen planer om å bruke dette over tid,siden legen er sikker på at "problemet" skyldes svangerskapshormoner...
MissPhun Skrevet 21. februar 2007 #5 Skrevet 21. februar 2007 Den funker ikke på meg. Brukte den i tenårene, og den tørket ut huden min..
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg er også plaget med masse kviser nå,men jeg tar sol i ny og ne og bruker Noni- krem. Det funker på meg i allefall.Men jeg har fått en del kviser da, så de forsvinner ikke på dagen for å si det sånn. Men begynte med kremen for en uke siden, og det har blitt MYE bedre=)
FruV Skrevet 21. februar 2007 #7 Skrevet 21. februar 2007 Prøvd den kremen selv men tørker ut huden noe sinnsykt. Fikk resept på skinoren til legen (det er vel det eneste man kan bruke hvis man går gravid som er på resept). Bivirkningen av den er at det klør voldsomt og at man kan bli rød i huden i starten. Greide ikke å fortsette med salven så vet ikke hvordan utfalle ville ha blitt. Tar litt sol så går jeg til hudpleier..
Bebbies i magen Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Jeg vil bare anbefale dere at dere snakker med legen deres før dere bruker basiron. Utdrag pasientutgave, felleskatalogen: Graviditet og amming. Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin. Det er liten erfaring ved bruk av Basiron AC under graviditet. Rådfør deg derfor med lege før bruk av Basiron AC dersom du er gravid. Det er et legemiddel, så det kan være greit å forhøre seg med lege først så men ikke gjør noe dumt.
*panama* med to søte små Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har snakket med legen min,jordmoren min og de på apoteket,så jeg føler meg trygg:o) Jeg hadde ikke tipset om det her inne hadde jeg ikke forhørt meg med folk som har peiling!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå