Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 #1 Skrevet 21. februar 2007 jeg tok hastesnitt sist...og nå strekker det veldig i arret...flere som ar det sånn? evt blir det bare verre og verre jo større man blir? er det noen "regel" på hvor lang tid det må ha gått siden snitt før man kan føde på normalt vis? ble mange spørsmål dette gitt:) håper noen vet
*RutIetutt* Skrevet 21. februar 2007 #2 Skrevet 21. februar 2007 Jeg merket mye helt i begynnelsen - når livmoren vokste og utvidet seg så gjorde det litt vondt...nå er jeg 18+1 og kjenner egentlig ikke noe mer til det. Aner ikke angående det med å føde på vanlig vis...syns jeg har hørt noe om at en bør vente ca ett år med å bli gravid igjen...men husker ikke helt. Stort sett er det jo ingen problem å føde vainalt etter et ks.
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. februar 2007 oi da..et år ja ja =) forsent å snu nå uansett da:)
*RutIetutt* Skrevet 21. februar 2007 #4 Skrevet 21. februar 2007 Som sagt...jeg aner ikke om jeg husker riktig - kan ha vært seks mnd også...men jeg vil jo tro at legen din/jm din ville sagt noe om det dersom det var et problem...
Mamma til Isaac og Lucas Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2007 ja skulle tro det...skal snakke med jordmor neste kontroll men godt å høre at det gir seg med den strekkinga av arret....er skikkelig øm i magen.
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 21. februar 2007 #6 Skrevet 21. februar 2007 Jeg tok hastesnitt sist,og ingen sa noe om at jeg måtte vente med å bli gravid igjen. Ingen som har sagt noe nå heller.. Jeg ble gravid 10 mnd etter fødsel. Kjenner ikke strekking, men det klør litt i arret av og til. De sa at jeg ville kunne føde normalt neste gang, for grunnen til snittet første gangen hadde ikke noe med meg/kroppen min å gjøre, det var babyen som lå feil.. Men kan uansett hende jeg må ta snitt pga forliggende morkake.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå